Kaçış Dünyasına Hoşgeldiniz!

By HanHan Asya - Nisan 03, 2016

Gözlerin kapalı ve sen,
Şu anda en güzel yerdesin.
Hayır cennet değil burası.
Dünyadasın. 
Fakat gerçek dünyanın dışında, 
Kaçış yerindesin.
Açarsan gözlerini büyü bozulacak.
Sakın açma!
Bir daha geri gelemeyebilirsin 
Açma lütfen.
Tadını çıkart anın.

Nerede misin?
Kendi hayalinin içinde olduğunu,
bilemeyecek kadar 
gerçek hayatta kalmışsın sen.
Hayal ne mi?
Hayalin ne olduğunu unutturdular mı yoksa?
Ah gerçek dünya!
Herkese yapar bunu.
Özellikle de senin gibi,
kafasını kaşıyacak vakit bulamayanlara.

Ne gerçekten dönmek mi istiyorsun?
Emin ol buranın tadı,hiçbir yerde yok!
Biraz relax ol.
Hah işte aynen böyle.
Burada özgürsün.
İstediğini yapabilir veya da olabilirsin.
Sınırlama yok!
Fakat fazla kendini kaptırma!
Bir kere kırıldı mı 
Yaptığın,kurduğun o hayaller, 
gerçek hayata küsersin sonra.

Bu sebepten zaten kavgalıyım onla,
Başıma iş açma.
Hayallerine inanıyorsan,
yapabilirim diyorsan,
 Gerçek hayata geçir.
Buralarda bırakma onları,
kalabalık yapıyorlar etrafta.

Neyse ben söyledim diyeceklerimi,
Sana iyi hayaller!

Gerçek dünyaya giderken,
senin için önemli olan hayallerini,
 burda unutma.
He bu arada,
 Gerçek hayata,benden selam söyle.
Sevmese de beni,
 yine de bensiz 
yani hayaller olmadan
O gerçek hayat hiç çekilmez....

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ne demek!(Üstteki cümlene binaen yazdım HanHan Asya)güzeldi.Ben anladım ve baktığın açıyı onaylıyorum şahsen.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Hayaller olmadan dünya çekilir mi? Hayaller bizi çocukta yapar,anneannede:D
    Gerçek dünyada hayallerini gerçek yapmış olanlarda var. Bir gün bizimkide gerçek olur bakarsın:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu olur belki de hayalimizi yaşarken buluruz kendimizi:)Yorum için teşekkürler;)

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya