HanHan'ın Hayat Defteri

By HanHan Asya - Nisan 26, 2016


Saatler yavaş,günler hızlı ilerliyor hayatımda.

Bazen kendimi unutuyorum,

Geçen günlerin girdabında,

Yaşıyor desinler diye yaşıyorum.

Yavaş ilerleyen yelkovan ile akrep,

Gün sonunda, aslında hızlı hareket ettiklerini fısıldıyorlar bana.



Ömrümden bir yaprak kopuyor,

Sanki arkadaşıma defter sayfası veriyormuşum gibi.

Kopardığım sayfalar,

Diğerlerininde hızlıca kayıp gitmesine sebep oluyor kimi zaman.



Defterim kalın mı? ince mi?

Son sayfam mı?

Bilmeden,bilemeden,

 Büyük cömertlikle veriyorum.



Sağ tarafa geçince seviniyor,

Sayfa sonları yazıma pek özen göstermiyorum,

Her satırı değerli olan hayat defterimde.



Müsvedde gibi davranıyorum,

Geçirecek yeni defterim varmış gibi.

Yaptığım hataları bırakıyorum kağıtta,

İleride tekrar yapmamak için,

Belki de mükemmel olmadığımı hatırlamak için.



Bazıları kapağına göre yargılasa da,

Yine de kapak tasarımını 

Sevdiğim,mutlu olduğum gibi yapıyorum,

Defter benim olduğu için...


Anlayacağınız hepimizin bir defteri var,

Bir de kalemi.

En güzel şekilde doldurmakta, 

Boş bırakmakta,

Yine bizim elimizde.

Defterimizin kıymetini bilmek dileğiyle....


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya