Sadece Kasım Ayı

By HanHan Asya - Kasım 17, 2015



Kasım Ayı'na güle güle demeye az kalmışken ben daha yeni teşrif ediyorum.Biraz geç kaldım ama olsun.Hoşgeldin Kasım!



HanHan'ın Kasım ayı deyince aklına tek bir şey geliyor, o da doğum günü...

Evet bendeniz HanHan Kasım ayında dünyaya ayak basmışım.Pek büyütülecek bir mesele değil,duyanda aya ayak bastım zanneder!?

Kasım ayının 25'nde annemin dediği üzere saat 10'da yeter artık deyip ana rahmini terk eylemiş,uzak diyar olan dünyaya gelivermişim. Pek bir kilolu bebek olduğumdan,görenleri şaşkınlığa uğratmışım.Ben görmedim,görenlerin yalancısıyım.

Yıl sonu doğduğumdan ailem 1992'li yazdıracakken 'ya bu bebek 91'lilere benziyor. 92'li desek kimse inanmaz kalsın en iyisi'diyerek, daha bebekken yemiş olduğum yaşını büyük gösterme damgasıyla,nüfusa 91'li yazılmışım.

Hayatımın her safhasında, bu kilo benim için kötü bir etken olup yakama yapışmış anlayacağınız...

Yıl cihetinden yaşım büyük olsa da,ay cihetinden 92'lilerden bir farkım yok.Yaşlandıkça yaşı büyütmenin ne kadar da fena olduğunu anladım.Bu sebepten küçültme çalışmalarım başlamış bulunmakta...

Kasım ayı deyince hep yaşlandığım aklıma geliyor ya da senelerin ne kadar çabuk geçtiği.Şu an en genç halimizdeyiz aslında.Bir daha bu kadar genç olamayacağız diye düşünmeden edemiyorum.
Kasım ayı galiba bu yaşımdan sonra bunalım ayı olacak.Ah yaşlanıyorum ve içimdeki ajumma büyüyor.
Hayatımın ne kadar tadını çıkarsam da geri dönmeyi istediğim anlar olmuyor değil.

Uzun lafın kısası bunalım ayı Kasım hoşgeldin ve güle güle ;)

Hoşgeldin yeni yaşım!

Kasım ayı fobisi oluşan HanHan geç olsa da bildirdi....

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. İyi ki doğmuşsun o zaman :) Ben de aralık doğumluyum ama benim almamışım 1 yaş :D

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya