Değerini Tam Bilemediğimiz Nadide Varlıklar:Annelerimiz

By HanHan Asya - Mayıs 08, 2016

Yaşamımızda bulunan herkesin ve yaşadığımız her bir vaktin kıymetini bilmek, sevdiklerimize de bu değeri  gösterebilmek, hissettirebilmek çok önemlidir.
İnsanoğluyuz,sevilmek isteriz bunun yanında bir de bunu hissetmek isteriz.Ne kadar çok şey istiyoruz dimi?
Özel günleri pek sevmem.Çünkü sevmenin, bunu göstermenin vakti olmaz.
Bir de iş ticarete, paraya dökülünce işin samimiyetinin azaldığını düşünen taraftayım.
Bugünde o günlerden biri.
Annemizi seviyoruz,iyi ki varlar diyoruz,hediyeler alıyoruz.
Fakat bizim için 365 gününü ayıran bu nadide varlıklara,sadece bir gün ayırıyoruz.
Haksızlık diye düşünüyorum...
Annelerimizin her daim kıymetini bilebilsek keşke.
Ben normalde sevdiğimi pek gösteren bir tip değilim.
Bir gün anneme sarılmak istedim ve annemin tepkisi 'ne oldu?ne istiyorsun?'oldu.
O an neden daha önceleri hiç sarılmadığımı düşündüm.Sebebi yoktu.
Ve şimdi her bulduğum fırsatta,sonradan pişman olmamak için sarılıyorum.
Birlikte geçirilen her ân değerlidir.
Bu sebepten hayatımızdaki her saniyenin ve her insanın kıymetini bilelim.
Kıymeti bilinen,kıymet bilenlerden olmanızı dileyen HanHan bildirdi.

  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. Kesinlikle sevdiklerimizle geçirilen her anın değerini bilmek gerekiyor.Hele ki annemiz ise.Annenin ve tüm annelerin sadece bugün değil her gün anneler günü mutlu, sağlıklı olsun.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Rabbim degerini bilenlerden eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin!Rabbim sağlıklı uzun ömürler eylesin tüm annelerimize;)

      Sil
  3. Han Han bildirdi de, ne kadar güzel ve asilce bildirdi.Çok etkilendiğim yazılar kolleksiyonumda yerini aldı.Güzel yüreğine layık insanlarla ol hep yavrum.Sevgiyle kucaklıyor ve kutluyorum seni.Değerli evlatsın.Ece teyzen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum da benim enlerim arasına girdi ece ablacm teşekkür ederim;) Gerçekten çok mutlu oluyorum böyle senin yorumların gibi güzel yorumları okuyunca.Çok teşekkür ederim tekrardan Rabbim sevdiklerinle beraber geçireceğin sağlıklı uzun ömürler versin sana ^_^

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya