Rüyamda Kimi Görmüş Olabilirim?

By HanHan Asya - Ocak 07, 2016


Yaşam koçu yazımı düzenleyip,planladıktan sonra mis gibi uykuma gitmek için,dünyada en sevdiğim şeye yatağıma yöneldim.
Sabah erken kalkmam lazımdı.Anneannemlere ziyarete gidecektik.Uyudum.Fakat ben sabah kalktığımda,yüzümde saçma bir gülümseme ile kalkmıştım.
Sebebi,görmüş olduğum mükemmel rüyada yatıyordu.
Yatağa oturup,kendimi tam olarak düşünmeye verdim.Ne görmüştüm de mutlu olmuştum?
Rüyamın detaylarına inmem lazımdı,hiç bir şey unutmadan.Yapabildiğim kadar indim,indim, tam boğulacaktım ki
 taslak halinde rüyam kafamda canlanmıştı.Hepsini buraya aktarmak istesemde ana hatlarını anlatmak istiyorum sadece...
Rüyamda,anlamışsınızdır belki ama So Ji Sub namı değer hayalimdeki yaşam koçumu görmüştüm.Hem de +2 yakışıklı ile.
Bu taş kütleleri,beni zayıflatmaya mı geldiler bilmiyorum ama benimle anneanneme gelmişlerdi.
Gelmişken sofra hazırlamadan olmaz değil mi?
Bir güzel sofra kurup, börektir, çaydır, kısırdır ikram edip yediriyordum.
Adam beni zayıflatacağı yere,ben ona kilo aldırıyordum resmen.
Sonra dedim kendi kendime "sana John Kim de gelse, sen gene HanHan'sın,Türksün, bırak zayıflamayı,adamları sumo güreşçisi yapıp,
ülkelerine yollarsın."
Sonrasında ise bu kurmuş olduğum yaşam koçu hayallerim,rüyam ile sona ermiş bulunuyordu.

He tabii bulursam yine alırım bir dal John Kim'den...
Ama şimdilik,bu hayalin sonuna gelmiş bulunuyoruz sayın seyirciler!
Yayında ve yapımda emeği geçen herkese,
teşekkür ederim.
Rüyalarda idoller,aktörlerle gezen, onlara pasta börek yediren HanHan bildirdi.

  • Share:

You Might Also Like

21 yorum

  1. Rüyana giren karakterleri bilemiyorum maalesef ama ilginç bir rüya olmuş. Hayrolsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayrolsun inşaAllah^^
      izlediğim dizinin üzerine blog yazısı yapıp yatınca böyle karşıma çıkıverdi giflerde bulunan yakışıklı karakterimiz.Yorum ve ziyaretiniz için teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Ben geldim etkinlikten ve de tabiki takibe aldimmm ruya icinde gulsemmi korksammi bilemedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülün valla ben severek gördüm rüyamı^_^yorum ve ziyaretiniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Rüya alemi o kadar karışık ki bazen hiçbirimiz anlam veremiyoruz. Gün içinde yaşadıklarımız, kafamıza taktıklarımız, içimize attıklarımız gece olunca çıkıveriyor gün yüzüne :) Hayırdır inşallah :) Bilinçaltın sana mesaj vermeye çalışıyordur belki de kim bilir :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinçaltım belki de fazla dizilere kaptırıyorsun kendini diye mesaj veriyor olabilir.Yorum ve ziyaretiniz için teşekkür ederim;)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim :) Çok memnun oldum..

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu takibe aldim blogumada beklerim mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibinizdeyim.Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle :)

      Sil
  5. Ayy ne güzel ruyaymış oyle ben hala izleyemedim tatilde izliycem evet sen boyle yasam koçu dedikçe daha da merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatile az kaldı.Yine iyisin.So Ji Sub'un karizması yeter.Şimdiden keyifli seyirler.Yorum için teşekkür ederim;)

      Sil
  6. Rüyanın ne güzel anlatmışsın bayıldım. Ozellikle de kısır,çay, börek kısmına çok güldüm valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemeğe düşkün olduğumdan 3 rüyamdan 2 sinde yemek faslı geçer neredeyse.Bir de hatırlamadıklarımda var tabii.Teşekkür ederim yorum ve ziyaretiniz için :)

      Sil
  7. Blogununu takibe aldım.Rüyanızı ne güzel anlatmışsınız.Hayırlara vesile olsun. Bloguma beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorum için.Davete icabet ederek gelirim inşaAllah :)

      Sil
  8. Yazını çıktığı gibi okudum ama yorum atmayı unutmuşum.
    Ne güzel rüyaymış ya bu keşke uyanmasaydım dedirtenlerden :)
    HanHan Day yaşatmışsın John Kim ve yandaşlarına <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle rüyalar görünce keşke 2-3 gün uyusam ve rüyam devam etse diyorum.Ama rüyalar kısa sürüyor maalesef.HanHan Day sevdim bunu.Kang Joo Eun Day den daha fazla komik olduğu kesin :)yorum için teşekkürler **

      Sil
  9. Ne rüyaymış ama ben de istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh My Venüs izle bir kaç video kadar sonra uyu belki bilincinaltındaki John Kim çıkar ortaya ;)

      Sil
  10. vay be insnalar ne rüyalar görüyor çok kıskandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinçaltım sağolsun.Darısı diğer bilinçaltlarına..Bu arada yorum için teşekkür ederim :)

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya