Biriken Mimler Part 3:Hangi Çizgi Film Karakterisin?

By HanHan Asya - Ocak 31, 2016

Evvel zaman içinde bana bir mim gelmişti.
Gönderen  arkadaşa özürlerimi sunuyorum.
İlham gelmedikçe yazamıyorum.
Sebebi kesinlikle başka bir şey değil.
Bunu açıklığa kavuşturduktan sonra gelelim konusuna...
Çizgi film karakteri olsanız hangisi olurdunuz?
Düşündüm,düşündüm ve yine düşündüm.

Benim gibi olan bir karakter var mı diye?
Dış görünüş olarak bulamadım.Bulunmaz hint kumaşı gibi güzel olduğumdan değil tabii ki de.Neyse ben bu konuya girersem çıkamam.En iyisi karaktere girmek...
Evet benim gibi karakteri olan bir tane var galiba.Ama bu karakter taaa Japonya'dan.Yani Japon çizgi dünyasından.Çizgi diyorum ama bildiğimiz çizgi filmlerle alakası olmadığını da belirtmek isterim.
Severek izlediğim hatta bu yazıyı yazarken, tekrardan izleme isteğimi  getiren, Barakamon adlı animeden bir karakter.
Karakter köyün yaramazı, her yerde dolanan,koşan, oynayan arkadaş canlısı,neşe dolu bir kız çocuğu.Naru isimli bu bücürün karakteri, benim küçüklüğümü andırıyor.Şimdiki hâlime de benziyor.
Bu arada ,bücürük ve diğer karakterlerin olduğu anime de yer almak, arkadaş olmak hatta onlarla koşup oynamak istemedim değil.Küçük Prens animasyon filminde diyor ya 'Asıl sorun büyümek değil,büyürken unuttuklarımızdır.'
Bende şükürler olsun, bu huylarımı şimdilik unutmadım .Yani, içimde bir yerlerde koşan bir Naru hep mevcut.
Bu sebepten dolayı kendime benzettiğim ve yakın gördüğüm Naru-chan'dan başka kimsecikler mevcut değil!
HanHan'ın mim bildirimi buraya kadar.
Şimdi bunu
Kore Fenomeni,
Dreamland,
Merve'nin Blogu,
Kalem Kuklası,
ve dileyen,okuyan herkes bildirebilirler....


  • Share:

You Might Also Like

14 yorum

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tekrardan gecikme için Sorry ^^

      Sil
  2. Ah mimlenmişim hemde okurken keşke Hanhan beni de mimleseymiş diye geçirmiştim :) Barakamon çok severek izlediğim inanılmaz güzel bir animeydi. Naru-chan da yaşına rağmen çok olgun ve çok şeker bir karakterdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında erken haber verecektim de böyle daha heyecanlı olmuş demekki :)Bekliyorum yazını.Yorum için teşekkürler ;)

      Sil
  3. İlk görsel karakteri gayet güzel anlatmış bence, hatırlatında sinek olan bir odada sizinle yalnız kalmayayım :))
    Mimin konusu güzelmiş. Kime benziyorum diye izlediğim çizgi filmleri şöyle bir aklımda geçirdim ama henüz bulamadım. Düşünmeye devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende baya uzun düşünme döneminin ardından yazdım.Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  4. Ben de Handa'da kendimi görürüm, yemek yap(ama)mada ki kabiliyeti, şarkı söylediği vakit birinin yanında olduğu an domates gibi kesilmesi, hafif telaşı, kedi sevgisi, böcek korkusu, telaşı (o hastane sahnesi) ve sayacağım bir yığın huyu ile barakamon'u izlerken Handa'nın tepkilerini normal bulmuş, ama eğlenmiştim de. Naru karakteri yanakları mıncıklası bir şey ve çocuk karakterlerinden en sevdiklerimdi. Şu yazınla tekrar açıp Barakamon'dan birkaç sahneye bakasım gelmedi değil HanHan. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde yazarken geldi bugün vakit bulursam izleyeceğim.Senle güzel ikili olurduk o zaman.Sensei ile Naru ikilisi gibi...Yorum için teşekkürler ^^

      Sil
  5. Ya bu bücürü bende çok sevmiştim :))) Ellerine sağlık ^^ benimde mimler birikti ^^ En kısa zamanda yapmaya çalışacağım :3 Çok teşekkürler *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acelesi yok.Ilham geldiğinde yaparsın.Teşekkürler yorum için;)

      Sil
  6. Ben de var olasın Osama Tezuka diyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o olmasaydı karakter olarak benzerimi Japon dünyasından bulamayacaktım.Yorum için teşekkürler ^^

      Sil
  7. Naru chan çok sevimli bişi ki!
    HanHan!cım ben çizgi film/anime pek izlemiyorum napiiiimm, milemişsin ama :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film karakteri de olur fenomenim^^Yorum için teşekkürler.... :)

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya