Son Zamanların Parlayan Aktörü: Park Seo Joon

By HanHan Asya - Eylül 23, 2015


Son zamanlarda göze çarpan ve adım adım zirvelere oynayan bir aktör diye düşünüyorum.Son dizisi olan She Was Pretty'yi izledikten sonra bu postu yazmaya karar verdim.



Park Seo Joon Kimdir?
Kendisi 1988 yılında Aralık ayının 16'sında dünyaya gelip benimle aynı burçta olma şerefine erişmiş koreli bir aktördür.Şaka bir yana tanımaya devam edelim.
Kendisi 2011 yılından beri aktif oyunculuk ve yeri geldiğinde koredeki dergileri süsleyen bir aktördür.Ajansının ismi araştırdığımda KeyEast ent. olduğunu öğrendim.
Eğer bir değişiklik olmadıysa internette belirtilen kilosu 69 boyu ise 185cm. Ben internete pek güvenmiyorum.Fakat böyle varsayalım.

Park Seo Joon Dizi ve Filmleri:
Dizileri;
She Was Pretty | Geunyeoneun Yeppeodda (MBC / 2015) - Ji Sung-Joon
Kill Me, Heal Me | Kilmi, Hilmi (MBC / 2015) - Oh Ri-On
Mama (MBC / 2014) - Han Geu-Roo
Witch's Romance | Manyeoui Yeonae (tvN / 2014) - Yoon Dong-Ha
A Word From Warm Heart | Ddaddeukhan Mal Hanmadi (SBS / 2013-2014) - Song Min-Soo
I Summon You, Gold! | Geum Nawara, Deookddak! (MBC / 2013) - Park Hyun-Tae
Family | Faemili (KBS2 / 2012-2013) - Cha Seo-Joon
Dream High Season 2 | Deurimhai Sijeun 2 (KBS2 / 2012) - Si-Woo (member of idol boy group Eden)
Filmleri;
The Beauty Inside | Byooti Insaideu (2015) - Woo-Jin
The Chronicles of Evil | Akui Yeondaegi (2015) - Detective Cha Dong-Jae
Drama Festival: The Sleeping Witch | Zamjaneun Soopsokui Manyeo (MBC / 2013) - Kim Him-Chan
Perfect Game | Peopekteu Geim (2011) - Chil-Goo
Müzik Videoları;2014 "One Two Three Four" The One
2011 "I Remember" Bang Yong-guk feat. Yang Yoseob
Sesi de görüntüsü gibi güzel olunca oynadığı dizilerde seslendirdiği ostları da mevcut.İşte bu Ost'lar;
2015 "Letting You Go" Kill Me, Heal Me OST
2014 "Come into My Heart" Witch's Romance OST
2012 "New Dreaming" Dream High 2 OST; duet JB

Aslında yazdığım bu bilgileri AsianWiki,DramaWiki ve Wikipedia'dan da bulabilirsiniz.

Gelelim dizilerine;
Ben hepsini izlememek ile beraber izlediğim dizilerinden bahsetmek istiyorum.Park Seo Joon nasıl gözüme çarptı hatırlayamasam da evvela izlediğim dizilerdeki rollerinden ve gittikçe gelişen oyunculuğundan bahsetmek isterim.

Senelere bakarak ilk oynadığı dizi Dream High 2.


Bu 2.bir seri olduğundan her daim 1.sezon ile kıyaslanarak olumsuz yorumlara maruz kaldğını düşünüyorum.Benim bahsedeceğim Park Seo Joon burada bir idol grubunun üyesini canlandırıyor.Fakat pek ön planda değil bu dizide,şayet kendisinin ilk dizi olmadığından bunun nedenini anlayabiliyorum.Genel olarak Park Seo Joon tepeden başlamamış ,adım adım başrole ulaşmıştır.Ben kendisini bu konuda takdir ediyorum.

Buradan sona bana göre asıl çıkışı Baek Jin Hee ile oynadığı aile dizisi olan ve benim Park Seo Joon oynuyor diye başladığım uzun aile dizisi I Summon You,Gold.
Burada da başrol değil fakat evin şımarık büyütülmüş,hovarda 3 erkek kardeşten en küçüğü olan Park Hyun Tae'yi canlandırıyor.Bir şekilde sevmeden ailelerin zoruyla Jung Mong Hyun(Baek Jin Hee)ile evleniyor.Fakat bu ikilinin kimyaları o kadar birbirine yakışıyor ki yapımcılar tekrar bir dizide oynatsalar diye aklınızdan geçiriyorsunuz.


Hatta bir ara sevgililer diye dedikodu da çıkmadı değil ama şimdi dedikodu zamanı olmadığından yazıya devam edelim.Şu Müzik Videosunu da bırakayım.Zira bu klipte Park Seo Joon ile Baek Jin Hee yer alıyor.^tık tık^

Kendilerinin kablolu kanalda olsa ilk başrolü olan Witch's Romance dizisini izlemedim.Benim tarzım değildi diyebilirim.Erkek küçük,kadında baya bir büyük olunca ben seyredemiyorum.Evet aşkın yaşı yoktur ama dizilerde bir kaç yaş olunca tamam fakat fazla olunca maalesef bana göre direk eleniyor dizi gözümden.

Diğerlerini de izlemediğimden hemen Kill Me Heal Me dizisine geçiyorum.
Farkettim ki; Park Seo Joon izlemedim ben bu zamana kadar hep canlandırdığı karakterleri gördüm.Ve bunu She Was Pretty izlerken farkettim.Diyeceksiniz ki zaten oyuncuysa bunu izleyiciye bu şekilde hissettirir.Ama bana bazıları bu hissi yaşatamıyor.Böyle olunca diziyi izlemekten kaçınıyorum.Bu eleştiriyi yapmak bana düşmez.Ben sadece Park Seo Joon'un adım adım nasıl mükemmelleştiğini yazıyorum.

I summon You gold izlerken resimlerini gördüğümde Hyun Tae olarak bakıyordum.Çünkü benimsetmişti o karakteri.Sene başında yayınlanan KMHM dizisinden sonra Muhteşem Oh kardeşlerden abi olan Oh Ri On olarak kalbimizde yer edindi.Şimdi ise KMHM'deki kardeşi olan Hwang Jung Eum ile birlikte eğlenceli bir dizi olan She Was Pretty'de Ji Sung Joon karakterini canlandırıyor.Kendisinin kablosuz kanalda ilk başrolü.
Ve de canlandırdığı bütün karakterlerin aralarında dağlar kadar fark var.
Eğer tek düze,aynı rolleri oynuyor olsaydı bence bu şekilde yükselemezdi.Farklı kimliklere bürünerek oynadığı ve oynayacağı roller ile umarım daha da yükselir.



Okuduğunuz için Teşekkürler....
Kendinize İyi Davranın...





  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. Tamamen aynı dizilerini izlemisiz☆(yeni dizisine daha başlamadım ama yakında başlarım herhalde)
    park seo jung'un karakterleri arasindaki favorim i summon you golddaki♡
    Hala daha hyuntae olarak seslenirim cool manimize《♡》
    Güzel bir yazı olmuss^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^ Hyuntae karakterinin bende de ayrı bir yeri var.Yeni dizide favorim Siwon olsa da ilerleyen bölümlerde kesin Seo joon olur. ;)

      Sil
  2. Şu an She Was Pretty'i izliyorum ama hala benim için Kill Me Heal Me deki rolü olan Oh Ri On benim için. Orada ayrı bir sevimliliği var sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha 2 bölümcük yayınlandığındandır.Bakalım neler olacak?.Oh Ri On ikinci adam gibi olduğundan biraz ağır basabilir.Fakat yeni karakteri aşık olursa cidden süper olacak.sonuna kadar izleyip karar vermek lazım.Hayırlı bayramlar.Yorum için teşekkürler.

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya