Çirkin Ördek Yavrusu ve Yakışıklı Prens

By HanHan Asya - Ağustos 30, 2015



Bu yazımda size şirin mi şirin bir çirkin ördek masalı anlatan diziden bahsedeceğim.Çok klişe bir hikaye diyebilirsiniz.Fakat izlemeye başladığınızda sizlerin de benim gibi seveceğinizi umuyorum.







Ugly Duckling Series 4 sezondan oluşan bir seridir.
4 sezon nasıl izliyeyim demeyin.Yukarıda afişte görüldüğü üzere  her sezon birbirinden bağımsız oyuncu ve hikayelerden oluşmaktadır.Benim anlatacağım ise 1.sezon yani Perfect Match.



Bu diziyi Facebook üzerinde cepten dizi izleyenler için yapılmış bir sayfada gördüm.Merak edip başladım.Hangi sayfada çevrildiğini öğrendim.Oradan çevirilerin gelmesini bekledim.Sonuç 9 bölümden oluşan seri kısa sürede çevrilip eklendi.


Bende replikler yapıp İnstagram hesabımda paylaştım.Başrol oyuncularını da her zamanki gibi etiketledim.Fakat sonrasında beni bir şok bekliyordu.Başroldeki kızımız etiketlediğim çoğu resmi beğenmişti.Bu zamana kadar böyle bir şey görmemiştim.2.şok da takipçi sayımda artış olmuş ve yüklediğim resimlere göre bu dizinin resimlerinin beğenisi bir hayli yüksekti.Böyle 2 tane sosyal medya şokuna sebep olduğundan bu dizi benim için apayrı bir yere sahip oldu.


HanHan Tanıtımı ve Konusu;

Dizi Adı:Ugly Duckling Series:Perfect Match

1.Sezon Bölüm Sayısı:9

Bölüm Dakikaları:45 (en fazla)

Ülke:Tayland


Oyuncular:

Puttichai Put : Suea

Thawornwongs Worranit : Junior


Junior isimli kızımız ülkenin sayılı zenginlerinden olup,ağzında altın kaşıkla doğan şımarık veletlerden bir tanesidir.Etrafındaki insanlar bir gün ona yüzünün çok şiş olduğunu söylerler.Güzelliğini pek bir umursayan kızımız diyete ve spora başlar.Fakat yüzündeki şişlik gitmediğini görünce yüzüne estetik ameliyat yaptırmakta karar kılar.'Sen misin beğenmeyen' hesabı yüzü ameliyat sırasında verilen kimyasallara alerjik reaksiyon gösterir ve o güzel yüzü artık bakılmayacak derece de kötü olmuştur.Yüzünün halini gören herkes hatta sevgilisi bile ondan uzaklaşır.Doktor ona 1 sene içinde yüzünün eski halini alacağını söyler.Bu süre içinde kızımız bulunduğu yerden,kendisini kimsenin tanımadığı bir yere üniversite okumak için gitmeye karar verir.Evlerinde bulunan yardımcı ile beraber zengin hayatını terk ederek üniversiteye başlar.Yüzünü bir şal ile kapatsa da bu hali daha çok dikkat çekmektedir.Okulun ilk gününde esas oğlanımız P'Suea ile karşılaşması sonucu çirkin ördek yavrusu hikayemiz başlar....




Ben P'Suea karakterine bayıldım.Yani biraz çapkın,biraz efendi,sevdiğini sahiplenen tavırları beni kalbimden vurdu.İzlerken dikkat edin aşık olabilir ve karnınızda kelebekler uçmasına sebep olabilir.

Junior karakterinin saflığını ve masumluğunu sevdim.Fakat bazı yerlerde sinirlerimi zıplatmadı değil.Yine de ne kadar sinir olsam da sevdim ikilinin uyumunu umarım diğer sezonlardaki uyum da Perfect olur ve kendini izlettirir.
.

DipNot:
Dillerine alışkın olmayabilirsiniz.Fakat bir şans verip izlemenizi öneririm iyi seyirler....






  • Share:

You Might Also Like

12 yorum

  1. Merhabalar... Ben Ela, öncelikle blogumu görüp takibe aldığın için teşekkürler. Henüz çok yeniyim bu alemde :)
    Ve posta gelecek olursak ilginç bir diziye benziyor, izleme listeme ekledim bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeniyim seni anlayabiliyorum.Umarım beğenirsin ^^

      Sil
  2. merhaba canım bloğun çok eğlenceli bende uzak doğu dizilerini ararken seni buldum ve takibe aldım :=) bende beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. 2 sezon bölümlerinin yaynlandığı site varmı peki çevirisi olan şekilde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizinin bütün sezonlarını çeviren site asya fanatikleri diye biliyorum.;)

      Sil
  4. Baştaki resmi görünce bu mu çirkin ördek diye isyan ettim. ^^;

    YanıtlaSil
  5. Puttichai Put'ın baska bir dizisi de I Wanna Be Sup'tar. Ona da bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Evet Yakışıklı Prensimiz de bahsettiğim üzere izliyorum bütün dizilerini..Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. adam taş maşallah innılmaz güzel bi oyunculugu var bu sayfayla yeni taniştım çook sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgelmissiniz diyelim o zaman yorum için de teşekkür ederim;)

      Sil
  8. Ya çok merak ettiğim bi şey var Suea gerçekten zengin mi yoksa Joo nun rüyası mıydı finalinde hiç anlayamadım bilen varsa söyleyebilir mi lütfen ???

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya