Geçen Bir Senenin Ardından....

By HanHan Asya - Eylül 27, 2017

        
Neredeyse bir sene olmuş.
Hayatım aynı monotonlukla devam etse de,herkese değişen şeyin sadece yaşım olduğunu söylesem bile,
yaş ilerleyince insanların bakışlarının da değiştiğini söyleyebilirim.

Ben aynı olduğumu düşünüyordum.
Ama bana yöneltilen bakışlar farklıydı.
Kaç senedir diyet adı altına sığınsam da,kilomun sayısında ara sıra oynamalar olsa bile,insanların 'bu kilosunu bir veremedi gitti.'bakışları altında eziliyordum.
Üstüne üstlük 'kesin kiloları yüzünden evde kaldı.' yaftalamasını üzerimde hissediyordum.

Ben eski neşemi geri kazanmaya çalışıp, yaşamaya devam etsem ne fayda!
Kıskanç insanların, kuyu açma ve kazma işlemleri devam etmekte idi.'Onlar kuyuyla ilgilensinler, ben önüme bakayım' diyecek yapıya sahip olmadığım, her sözü kafama taktığım için 1 yılda yaşım 10 kat artmış,36 oluvermiştim.

Bu sayede insanları iyi tanımıştım belki de geçen bir yılda..

Gerçek yüzlerini fark etmiş,herkesin kendim kadar iyi olmadığını yavaş yavaş idrak etmiştim.

Sonuç olarak buralarda olmadığım bir sene benim içimi göçertmiş ve format atılsa da eskisi gibi olamayacağımı öğretmişti.
Bu yüzden içimde tekrardan yazma isteği doğmuştu.
Ne kadar sürer bilemesem bile şimdilik sadece yazmak istiyorum...

HanHan bildirdi...





  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Yorumum daha çıkmamış. Ben bu konuda hassasım HanHan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam kusuruma bakma anca girebildim biraz soğuk almışım da o sebepten..Teşekkür ederim yorumun için...

      Sil
  2. Kilo konusundan çok muzdarip olmuş birisiyim bu Yüzden sizi Anlıyorum okuduğum bir Kitabın gerçekten faydasını gördüm size de tavsiye etmek isterim Deniz Egece / Zayıflamada Son Söz Inşaallah sizde faydasını görürsünüz Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya