Güncel Dizi:Another Oh Hae Young

By HanHan Asya - Haziran 15, 2016

Yukarıda afişteki görülen ve benim de anlatacağım dizinin fragmanlarını görünce izlemeyeceğim diye bakmadan geçmiştim.İlk bölüm çevirisi geldiği zamanlarda,facebookta diziler hakkında paylaşım yapan bir arkadaşımın ki,ben dizi zevkine güveniyorum,olumlu yorumunu gördüm.O da boş vakti var diye başlamış.
Neyse HanHan durur mu?
İşte bu dizi delisi,hemen açıp başlayıverdi.
Sonuç iyi ki başlamışım oldu.Gelelim diziye....
Dizi Adı :
Another Oh Hae Young,
Another Miss Oh
Tür:
Dram,Romantik,
Komedi,Fantastik
Oyuncular :
Eric Moon
Seo Hyun Jin
Bölüm Sayısı:18
Kanal:TvN
HanHan Tanıtımı ve Yorumu :
Dizimizde 2 tane Oh Hae Young mevcuttur.İkisi de aynı lise de okumuş fakat biri Yeppun Oh Hae Young
*Güzel Oh Hae Young *
 diğeri Kınyan Oh Hae Young
*Sıradan Oh Hae Young *
diye ayrılmakta hatta kıyas yapılıp,insanlar tarafından tatsız bir şekilde sınıflandırma yapılmaktadır.

Yeppun Oh Hae Young, sevgilisi olan Esas oğlanı*Park Do Kyung*
düğün sabahı terk ediverir.Yani düğünlerine gitmez.Adam perişan,her yerde kızı arar fakat bulamaz.Sonra kızgınlığı içinde büyür.
Bir gün barda otururken arkadaşı Oh Hae Young'un evleneceğini hatta karşılarında olan damat adayını hedef olarak gösterir.Esas oğlan,bu damatı mahfetme planına bir şekilde ikna olur.
Han Tae Jin isimli  damat adayını dolaylı yollardan hapse yollar,dolayısıyla düğünde iptal olmuştur.Fakat sonradan öğrenir ki mahfedilen düğün aynı isimli farklı bir kıza yani Kınyan Oh Hae Young'a aittir.
Yaptığı hatayı fark eder.
Fakat bu sıralarda kendisinde, geleceği görme yeteneği diyebileceğimiz bir hal ortaya çıkar.
Bu durumdayken,hep Bizim Kınyan Oh Hae Young ile olacak olaylar gözünün önüne belirir.
Geleceği gördüğü zaman beliren kız,düğününü mahfettiği ve uzak durması gereken biridir.Fakat bu,sandığı kadar kolay olmayacaktır.

Konuyu en kolay yoldan anlatmak istedim.Umarım kafa karışıklığına yol açmamışımdır...
Diziyi sevme etkenlerimden en önemlisi; başroldekilerin kimyaları,izleyiciye geçirilen  duyguların yoğunluğu ve komedi etkenleri...
Sevmediğim tek bir özelliği var ki;o da Korelilerin her daim hayatlarında tuttukları içki.
Dizide içki sahnesi fazlalığı var.
Bu beni rahatsız etse de,
başroller için devam ettim.
Zaten bu aralar o kadar içki ve sarhoş insan sahnesi yoktu.Onlar da Ramazan moduna girdiler sanırım.Hehehehe....

Dipnot:
Dizi Kore'de tutulup,TvN de*kablolu kanal* olmasına rağmen reytingleri yüksek olduğundan, 16 bölümden,
18 bölüme uzatıldı.
Bu dipnotu da söylediğime göre şu uyarıyı yapıp yazımı sonlandırabilirim.
Uyarı:Dizi güncel dizi olup,finalde güzel olursa,benim gibi önyargınız var ise yıkıp izlemenizi öneririm.
Dizikolik HanHan bildirdi.

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. hər kəsin izlədiyi və mənim hələ də tərəddüd etdiyim dramalardand biri də budur. Fantastika da olduğunu bilmirdim. İnşaAllah izləyərəm ;) Yazı da maraqlı idi. O içki problemi Marry stayed out all night- dramasında da vardı. Ancaq jang Geun Suk , Jae Wook bu içkini yaddan çıxaracaq aktyorluq bacarıqlarını göstərmişdi və bir də o drama çox əyləncəli olduğu, sırf gənclərər aid olduğu üçün o qədər də böyütmədim içkini. İzləmədinsə izlə ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O diziyi izlemiştim.Umarım izlediğin de sende beğenirsin.Simdiden keyifli seyirler ;)

      Sil
    2. Bu dramaya başladım . Və çox bəyəndim!(hələki sadəcə 3bölüm izlədim ümidvaram sonrakı bölümlərdə yarıda izləməkdən bezəcəyim dramlardan birinə çevrilməz. )

      Sil
    3. En son 15 16 yayınlandı bakalım haftaya finalde neler olacak!!!Beğenmene sevindim.Keyifli seyirler....

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya