Pazar Karmaşası

By HanHan Asya - Mayıs 15, 2016

Ruhumdaki karmaşıklığı ben bile çözemiyorum. 
Çözülmesi zor olan matematik problemleri gibi, 
Belki de kolay bir yolu vardır
 Ama ben bilemiyorum.

Bir ara,
 Cevabı bulduğumu zannediyordum.
Sağlama yapınca,
Yanlış çıktı 
Bildiğim bütün doğrular.

Ben zaten en başından beri sözelciydim, Cevaplayamayacağım sorularla,
Boşa zaman kaybetmişim.

Sonuç olarak,
Karmaşıklığıma çözüm bulamadığım gibi,
Yanlış cevaplarla boşu boşuna vakit kaybettim.

  • Share:

You Might Also Like

5 yorum

  1. İçindeki karmaşıklığı yenmelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yensem de yenileri çıkıyor maalesef.Teşekkür ederim yorum için.Geç yayınladığım için de özür dilerim.

      Sil
  2. Bu kadar şirin bir şiir okumadım bu güne kadar.Gerçekten kendi durumunla ilgili yazdıysan,iç savaştır bu herkeste bu içe dönüş olmaz...Yaşlar çoğaldıkça çözümler bazen kendiliğinden gelir . Ama ben mesela, hala o savaşı veriyorum.Ama memnunum, kendimle vakit geçiriyorum. Sorularının cevaplarını bulman dileklerimle.Sevgiler Han Han :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim biraz geç oldu farkındayım ama meşguliyetleri olunca insanın bloga bile bakamıyormuş onu anladım.Bir Özür bir de teşekkür yolluyorum ece ablama ^_^

      Sil
  3. Aslında yorum yazmıştım :(

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya