Dizi Önerisi:Signal

By HanHan Asya - Mayıs 01, 2016


Dizi Adı:Signal
Bölüm Sayısı:16
Dil:Korece
Ülke:Kore
Kanal:TvN
Tür:Dram,Polisiye,Gerilim
Oyuncular
HanHan Tanıtımı Ve Yorumu;
*Olabildiğince Spoiler vermeden anlatmaya çalıştım.*
Bir telsiz...Ve bu telsizle iletişim kuran 2 polis.... Biri geçmiş zamanda... Biri de günümüzde....

Park Hae Young,Emniyette profil uzmanı olarak görev yapmaktadır.Fakat o polislikten daha çok, hangi ünlü kiminle çıkıyor diye analizler yapıp, deliller bularak gazetecilere bu bilgileri satmaktadır.Bir gün ünlülerden birinin şikayeti üzere, Park Hae Young'u karakola alırlar.Bir şekilde karakoldan çıkan bu yakışıklı polisimiz, arabasının önüne bir kamyon durduğundan çıkamaz. Tam şoförü ararken,araçta bulunan poşetlerden ses gelmektedir.
'Teğmen Park 'diye ismini duyunca poşetlere yönelir ve eski bir telsiz bulur.Karşıdaki sesi gelen kişi, kendisini tanımaktadır.Fakat o buna bir anlam veremez.Gelen ses Sunil Hastahanesi'nin arkasında bulunan bir cesetten bahsetmektedir.Bahsedilen ceset ve olay Park Hae Young'un çocukken tanık olduğu arkadaşı Kim Yoo Jung'un kaçırması ile şüpheli olan kişiye aittir.Bu sese pek inanmasa da, yine de kontrol amaçlı denilen yere vardığında gerçekten de ceset ile karşılaşır.
Bu olaydan sonra Park Hae Young, konuştuğu dedektif Lee Jae Han'ı arayacak ve de profil uzmanı olarak Çözülmemiş Davalar Birimine atanacaktır.
Bu araştırmalarda en büyük yardımcısı telsiz vasıtasıyla geçmişten Dedektif Lee Jae Han,Ekip Lideri Cha Soo Hyun ve diğer ekip arkadaşları olacaktır.Fakat gerçekleri ortaya çıkarmak sandıkları kadar kolay olmayacaktır.
Diziyi güncelken izlemedim biraz pişmanlığım var fakat güncel izlesem, herhalde bir dahaki bölümde ne olacak? diye kendi kendimi yer bitirirdim.Diziyi öven Koreli Netizenler sebebi ile başladım.Nesi var bu kadar övülecek desem de, ilk 2 bölümü izleyince bu dizi tam benlikmiş diye tükürdüğümü yalamış oldum.
Heyecandan hop oturup hop kalktığım ,kötülere saydırdığım,Profil Uzmanım yakışıklı Park Hae Young'a kalp kalp baktığım anlar olmadı değil.

Eski HanHan olsa 3 günde biterdi de yaşlanınca böyle uzayıverdi izleme zamanım.Tam bir vakit veremesem de izlediğim gün sayısı Pazarı Pazartesiye bağlayan gecesi başlamamdan itibaren bakacak olursak, 2 gün izledim fakat cumaya kadar izleyemedim.Geri kalan 5 bölümü de bu hafta sonu izleyip bitirmiş bulunuyorum.Toplam 5 gün diyebiliriz.
Oyunculuklar olsun senaryo ve çekimler olsun cidden kaliteli bir yapım olmuş.Emeği geçenler, başarılı bir iş çıkartmış.Fakat bende her izleyen gibi 2.sezonu hak ettiğini düşünüyorum.Umarım her şeyden önce, bunu yetkililer göz önünde bulundurur.

Dizinin ana konusu diyebileceğim şu replikleri bırakıp yazımı sonlandırıyorum...
Bu Güzel diziyi kaçırmamanız için öneri yapan HanHan bildirdi.
Keyifli Seyirler..

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Polisiye sever birisi olarak her gördüğümde izlemeliyim diyorum ama fırsat olmuyor :)) Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izlemediğin için ileride pişman olursun.Bir aralık başla zaten çorap söküğü gibi devamını izleme isteği geliyor.Şimdiden keyifli seyirler...

      Sil
  2. Hanhan izlemeye çalıştım bunu ama ilerleyemedim bir türlü, modumda değilim sanırım ya =(((
    Ne güzel anlatmışsın oysa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O an ki ruh halinden dolayı olabilir.En yakın zamanda denemelisin bence :)

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya