Hint Filmi Önerisi: Sanam Teri Kasam

By HanHan Asya - Mart 27, 2016

Saatlerin ileri alındığı bu günde,sizlere dün gece izlediğim bir filmi anlatacağım.Filmin etkisi hala üzerimde bulunuyor.Nedense önceleri hint filmlerine bir önyargım mevcuttu.Bunu daha bloga yazmadığım bir film ile yıktım.Facebookta,anasayfamda bu filmi görünce fırsat bu fırsat,övülen ve sevilen bu filmi izlemeyi aklıma koydum.
Sonuç olarak arkadaşım ile sözleştik.Aynı anda evlerimizde açıp izleyecektik.Beraber izliyormuş gibi.Günlerden cumartesi oldu,film izlendi.Ardından bizi baya bir etkisi altına aldı.
Neyse giriş kısmını uzatmadan filmi anlatmaya koyuluyorum.



HanHan Tanıtımı ve Yorumu :
Film Adı : Sanam Teri Kasam
(Sevdiğim,senin üzerine yemin ederim.)
Yapım Yılı:2016
Tür:Dram,Romantik
Ülke:Hindistan
Dil:Hintçe
Süre:2 Saat 34 Dakika
Film linki:Buradan izleyebilirsiniz.
Oyuncular:
Harshvardan Rane-Inder Parihaar
Mawra Hocane-Saraswati Parthsarthy*Saru*
Geleneklerine sımsıkı bağlı olan bir aile.
Evlenmesi için baskı yapılan fakat dış görünüşü sebebi ile evlenemeyen Saru.
Hapisten çıkmış,sabıkalı bir alt komşu olan Inder.
Saru,büyük kız olduğundan,kardeşinin sevdiği ile evlenmesine mani oluyordur.Kendini değiştirmeye karar verir.Fakat profesyonel bir el lazım diye düşünürken, alt komşusu Inder'in evine gelen ve sevgilisi olan Rubby adlı bayanın bu işlerde uzman olduğunu öğrenince,ailesinin evde olmadığı bir gece soluğu alt komşusunda alır.Fakat bir takım yanlış anlaşılmalar olur ve bunun sonucunda,Saru adlı kızımıza evlenmesi için güzelleşmesine yardım edecek el Inder'den başkası olmaz.
Aşkı hep uzaklarda arayan Saru,
yanıbaşında duran,her daim yardımcısı olan Inder ve onun kızımıza beslediği filmlerde olabilecek türden aşk,masalsı başlayan hikaye ve kalbinize dokunacak bir son....

Bu etkileyici filmden caps alamasam bile beni etkileyen repliklerden bir kaçı;

*Hari,silah ve sopayı koy bir kenara.Bu dünyayı idare etmek için sadece iki kelime yeter.Özür dilerim...Seni Seviyorum...

*İnsanlar bir şeyleri unuttukları için bir arada kalmazlar.İnsanlar affettikleri için bir arada kalırlar.

*Seni seviyorum sonsuzluğun karesi kadar!

Filmin etkisi ne zaman geçer bilemesemde, iyi ki izlemişim dediğim bir yapım oldu.
Bu sebepten kesinlikle izlemenizi öneriyorum.
HanHan Dipnotu:Erkeklerde çıtanızı yükseltebileceğinden dolayı,şu uyarıyı yapmak istiyorum.
Filmdeki başrol erkeğimiz ve aşkı kesinlikle hayal ürünüdür.Gerçek hayattaki kişiler ile hiçbir alakası yoktur.
Ha bir de,izlemeye başlamadan yanınızda mendil kutunuzu hazır tutun derim...

Çıtası fena halde yükselip,film bitince bir anda yere çakılan HanHan bildirdi...

  • Share:

You Might Also Like

17 yorum

  1. Aaa ağlamalı filmleri, dizileri, kitapları sevmiyorum ya. Bir şans versem mi dedim ama o mendil olayı beni geri itti :)) Güzel-çirkin olayı aslında çok eğlenceli bir konu, ne kadar günümüze kadar çok örneğini görmüş olsak da bence eskimeyecek bir konu bu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o kadar güzel anlatımlı film ki şans versen güzel olurdu.Ama sevmiyorsan bilemem.Dram bende pek sevmem ama arada izlemeden yapamıyorum.Yorum için teşekkürler....

      Sil
  2. hahaha dipnota bayıldım :D eğlenceli bi şeye benziyo sankii ama mendil demişsin bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlerden öyle gözükse de mendili unutmamak lazım duygu yüklü bir film...:(

      Sil
  3. Hint filmi izlemeyeli asir olmustur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman geri dönüş yapmak için ideal bir film.^^

      Sil
  4. Aşklarına hayran olmalık dizi, film arayışında olduğum şu günlerde ilaç gibi geldi bu önerin.. Mutlaka listeme alıp izlemeliyim! Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tam size göre bir film.Keyifli seyirler şimdiden;)

      Sil
  5. Biraz uç bir senaryo olsa da güzel bir filmdi. Ben zor ağladığımdan öyle pek sarsılmadım. Müziklerine bayıldım. Kızı itici buldum. Erkekse evet kesinlikle hayal ürünü :)) Bu arada benim de tazecik bir blogum var. Ziyaret ederseniz pek sevinirim :) İçimdeki Masal Dünyası ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler en kısa zamanda ziyaret edeceğim. ...

      Sil
  6. Bence çok güzel bir film. Tavsiyeniz için teşekkürler. Mendilleri hazırlamalısınız kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim!Mendil şart gerçekten...

      Sil
  7. Mükemmel bi film

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kelime ile özetlemişsiniz kesinlikle mükemmel bir film.

      Sil
  8. Tek kelimeyle ifade edilemez ama Harikaydı :-) teşekkür ederim

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya