Acaba Hangi Kore Dizisi İzleyiciyi Tuzağa Düşürdü?

By HanHan Asya - Mart 05, 2016

Kimse sonunun ne olacağı bilemez.Sağlıklı insan bir anda hastalanabilir,zengin insan iflas edebilir,mutluyken bir anda mutsuz olabilirsin.Hepsi hayatın getirisidir.Zaman içinde ilerleyen her şey için geçerlidir bu getiri.
İzlediğimiz dizilerde böyle. Severek beklersin ve başlar heyecanla bir 10 bölüm vay be bunun gibi dizi izlemedim dersin, sonraki çıkan bölümlerde, o şom ağzın yüzünden diziye nazar değmiştir. Ya yarım bırakır ya da bir şekilde finallersin.Bazı istisnalar vardır elbette ama senaristler 'nasıl batırırlar o güzelim diziyi'diye düşünmeye başlar, 'hiç değilse oyuncular iyiydi,onları izlemiş oldum'diye kendini avutursun.Ama için için,sevdiğin diziyi zaman kaybı olarak görürsün.

Niye mi bunları yazdım?
Birazcık spoiler olacak fakat burada bir diziden bahsetmiştim.Dizinin baya reklamı yapılmış,başlangıç bölümleri çoğu izleyicinin ilgisini çekmişti.

Ta ki dizinin esas karakterinin sahnelerinin kesildiği ve de 2.adamımızın sahnelerinin çokluğu göze batana kadar.Izleyiciler prodüktöre olumsuz yorumlar yapmış ve bu kötü yorumdan 2.adamımızda nasibini almıştı.
Anlattığım dizi, hepinizin belki de 'wow'diyerek izlemeye başladığı Cheese in the trap.
Aslında ben bütün olumsuzluklara rağmen, 2.adamı da sevdiğimden dolayı olabilir,severek izliyordum ama yorumlar ister istemez etkiliyordu insanı.15.bölümü izledikten sonra, final heyecanı sardı.
Fakat finali izleyince 10 dakika ekrana bakakaldım.Nasıl yani bitmiş miydi şimdi?

Spoiler içeren şekilde söyleyecek olursam;
Şöyle ki finalin son dakikalarında,
esas kız ile esas oğlan aradan geçen 3 senenin ardından buluşamadan,hatta Sunbae'nin ne yaptığını göstermeden,sadece yukarıdaki gifte görüldüğü gibi belli belirsiz bir sahne vardı.
Evine giden Seol kızımız, Sunbae'den gelen mailleri açmıyor,sadece bakıyor ve
 THE END...Yukarıda gifte gördüğünüz sahne,son sahne oluveriyor.Şaka gibi değil mi?Bir anlık buluşma,gülüşme görsem neyse ama yok!
Bu denli severek izlediğim diziyi, batırdıkları için emeği geçenlere teşekkürlerimi sunuyorum.
Evet geçen hikaye yazımda senaristleri biraz anladım dedim ama bu senaristi anlayamadım.Özel bölüm var diyorlar ama bu özel bölümde, kesilmiş sahneler ve kamera arkası çıkacağını düşündüğüm için, finalin devamı olmasından ümidimi kestim.
Kore finallerini sevmem ama nedense bundan baya nefret ettim çok sevdiğimden olsa gerek.
Sanki lüks lokantaya gitmişim de, bütün paramı saçıp,yediğim yemekle doymamışım, aç kalmışım gibi hissediyorum!
Anlayacağınız hızla yükselen diziyi,elleriyle dibe çöktürüp finallediler.Resmen dizinin adında geçtiği gibi peynir misali, Park Hae Jin'i kullanarak seyircileri tuzağa düşürdüler.
Benim avuntum,oyuncuları izlemek ve de Kim Go Eun'u keşfetmek oldu.
Her şeye rağmen aklımda kalacak bir diziydi.Final yorumumu yapmasam,içimde kalırdı.
Tuzağa düşen HanHan, sizde düşmeyin diye bildirdi...
*Paylaştığım gifler 'gel beni izle diyor'dimi?İzleyip izlememek sizin özgür iradenize kalmış.Ben uyarımı yapıp yazımı nihayete erdiriyorum...

  • Share:

You Might Also Like

11 yorum

  1. HanHan! ben bu dizinin niye çok tutulduğunu anlayamadım başımdan beri :))) dün 13.bölümü izledim ama bitsin diye ilerliyorum, beklentim yoktu yani :))) Benim favorim Moorim ve Madam Antoinete fena gitmiyorlar :))) Hadi geçmiş olsun da, çok saçma son olmuş be ne finaller gördükte böylesine şaşırdım :)) Kim neye isyan etmiş, 2. aktif diye mi, 1. iş güç derdin de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Park Hae Jin'in kısımlarını silip o kısımları bizim Seo Kang Joon'a çektirmişler.Olan çekilen sahneleri kesmişler yayınlarken.Hae Jin o kadar çektiği sahneler ya yoktu 13 ve 14 te ya da sildiler.Çoğu sahnelerde de in ho ve piyanosunu gösterdiklerinden başrol de Hae Jin olduğundan kızmışlar.Korezin sitesinde var haber uzun uzun evet emek kaybı olduğundan üzüldüm bende.Ama finale ve batırmalarına daha da üzüldüm sinir oldum.Belli konu yok ama insan ilişkilerinden bahsetmesi ve de Seol'ün biraz bana benzemesi dikkatimi çekti.Neyse oldu da bitti önümüzdeki dizilere bakacağız.Bende Moorim School izleyemedim bu gidişle o da kalacak benim :(Madame Antoine benimde favorim yazmak istiyorum onu da.Kadının kıyafetleri çok dikkatimi çekti süper ya:)

      Sil
    2. heee, ama haklılar yaa paso kang joon ve piyanosu baskın :)) neyse yaa hayal kırıklığı olsa da geçti gitti! Moorim müsait zaman diliminde bi bak yani, güzel seyrediyor ;) MAdame Antoine dün izledim de güzel, seviyorum deneyden de vazgeçmedikçe merakla izliyorum, :)))

      Sil
  2. Ben aslında şuanda 12.bölümdeyim fakat final yayınlanır yayınlanmaz açtım son bölümün son kısmını ve resmen hüsran. Bu şekilde çok sevdiğim ve aynen böyle biten o kadar çok dizi oldu ki artık dizi takip edesim gelmiyor. Sonlar önemli.
    Neyse yinede güzel diziydi sevdim daha bitiremedim gerçi ama olsun :3 Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yüzden kore dizilerinden soğudum resmen.Tayvan Çin Tayland hiç değilse mutlu son oluyor bu sebepten onlar daha hoş benim için.Bazıları da dilleri yüzunden sevmiyor ama alışıyor insan bir süre sonra.Aslında finalde boşlukta bırakmasalar yine severdim de işte maalesef neyse yorum için teşekkürler :)

      Sil
  3. Sırf eyni səbəbdən gec başladığım bu dramanı sonra izləmədim. Halbuki yeni başlamışdım. Final spoiləri də haqlı olduğumu göstərir. ;) Ən çox da baş rol oğlan üçün pis hiss etdim :( o aktyora bu edilərmi ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk defa esas oğlan oldu onda da mutlu olamadı. diğer dizilerinde mutlu olur inşaAllah ^^

      Sil
    2. ayy nana happy! çok şekersin sen yaa!!! yorumunu okuyunca dayanamadım :)) Senle aynı düşünüyoruz, çok sağlam yapım değildi, yazık oldu tabi edilmezdi o aktöre :))

      Sil
  4. Kore dizisi öneren bloglar da görmeye alıştığım farklı olmuş bu :) iyiki de yapmışsın en azından başlamadan es geçer gideriz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende önermiştim bir yazımda ama dereyi görmeden paçayı sıvamamak lazımmış demek ki.Normalde böyle bir yazı yazmazdım ama dizi sonu beni buna itti.Sonu hariç güzel olsada son her şeydir dizide benim icin.Yorum için teşekkürler;)

      Sil
  5. Ben daha yeni başladım diziye ama finalin bu kadar askıda kalmasının sebebini tahmin edebiliyorum. Bu webtoon hala devam ediyor. Hatta şu an ikinci sezonda. Ben sebebinin bu olabileceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya