Yazmak Ya da Yazamamak İşte Bütün Mesele Bu!

By HanHan Asya - Şubat 22, 2016


Şubat ayı 4 yılın başı 29 gün olmuş fakat bana yaramadı galiba.Zira benim içimden zırnık yazma isteği gelmiyor.
Geldiği anda konu bulamıyor, bulduğum anda istek kaçıyor.
Hani olur ya,*size oluyor mu bilemedim ama*böyle hiç bir şey yapmak istemezsiniz.
Bende de o oldu.

Dizi deseniz,bir kaç gün bakamadım falan derken diziye başladım fakat yazma isteğim de hala tık yok.

Herhalde ilham perimi kaçırdılar,damdan dama uçurdular gel bili bili bili...
Bu böyle değildi sanki...
Bu benim versiyonum olsun madem.

He bir de ilham perimi görenler, nasıl bir şey olduğunu tarif edebilirler mi? ben neye benzediğini bilmiyorum da!!!
Her şey bir yana,
Siz böyle olunca ne yapıyorsunuz? Tavsiyelerinize sonuna kadar açığım...

Yazma yeteneği evden kaçan,
çaresiz ev sahibi HanHan bildirdi.

  • Share:

You Might Also Like

23 yorum

  1. Ben zamanım olsa da yazsam dıyorum oyle cok seyım var kı yazacak ama cocuklaretegımden çekerken yazamıyorum ben de ıste. Illa kı yalnız kalıcam kafam rahat olacak ;(

    Arada olur oyke seyler ama uzun sure yazmayınca ınsanın artık yazası da gelmiyor arayı cok açmamak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim vakit içinde vakit halk etsin sana da yazabilirsin inşaAllah...Evet arayı açmamam lazım yoksa nasıl yazdığımı unutucağım..Yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bir zamanlar bana da öyle şeyler olmuştu sana tavsiyem diğer blogları gezin onlara özen . De içinden mesela her gün yazanlar var ben niye yapmıyorum diye. Bir de önceden izlemekten ya da okumaktan zevk aldığın bir kitap ya da film vb. Şeyler varsa bence onları zevkle yazmak istersin yeter ki biraz düşün aklına gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizilerimden başlayayım en iyisi diğer yazılar da sökük iplik gibi gelir inşaAllah;)Yorum için teşekkür ederim;)

      Sil
  3. Herkese olur :) yakında geçer ve sahalara geri dönersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi inşaAllah diyeyim dreamcim^^Yorum için teşekkürlerrr :)

      Sil
  4. Zor durum vesselam. :/ Hiç sevmem bende bu durumu ama sanırım geçmesini beklemekten başka bir yolu yok, yada ben bulamadım :D Bu arada.. Mimledim, kaçtım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda geçer diye umuyorum Sağol en yakın zamanda mim de görüşmek ümidi ile...Yorum için teşekkürler;)

      Sil
  5. Bunu ben de çoğu kez yaşadım malesef bazen hiç yazasım olmuyor :( Ama konu bulma sıkıntısı hakkında bir şey önerebilirim :) H,ç yazmak istemediğiniz zamanlarda bile aklınıza gelen konuların hepsini bir yere kaydedin ya da taslak olarak bloga açın daha sonra yazma isteği gelince de hayata geçirmeniz daha kolay olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu var ama yazasım yok.Bu yöntem gerçekten çok etkili.Zor zamanların en iyi ilacı diyebilirim.Teşekkür ederim yorum ve tavsiye için...

      Sil
  6. aaa aynı ben :D bu yazıyı okuyana kadar noluyo be bana diyip çok yalnız hissediyordum iyi ki varsın hanhancımm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende iyi ki varsın bu ne deyip duruyordum.Demek her bloggerın başına gelen bir olaymış bende telaş yaptım.Teşekkür ederim yorum ve destek için ^^

      Sil
  7. Yazmak isteyip de yazamadığım, yazabilip de yazamadığım zamanlar benim de oluyor. (Arkadaş nasıl bir cümle kurdum ben yaa :D ) Ben de gecenin ayazını dinlemeden dışarı atıyorum kendimi. Tanıdık sokaklarda gezip dertleşiyorum onlarla. Bu senin için biraz mümkünsüz olabilir gerçi. Ya da hiç olmadı kendimle konuşuyorum. Yaşasın delilik :D
    Not: Lütfen evde denemeyiniz :D :D :D
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yöntemlermiş.Fakat biraz mümkün değil benim için;)Teşekkür ederim tavsiye ve yorum için ^^

      Sil
    2. Güzel yöntemlermiş.Fakat biraz mümkün değil benim için;)Teşekkür ederim tavsiye ve yorum için ^^

      Sil
  8. Diğer blogları geziyorum, ne var ne yok diyorum, kafam dağılıyor falan, sevdiğim işlerle meşgul oluyorum sonra bir foto bir söz ilham oluyor be HanHan!
    Başına gelen hep başımıza geliyor, yalnız değilsin, olur dönem dönem :)
    Haftanın bloğu:... etkinliğimizi gördün mü? biraz kafan dağılsın, bak bakalım :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm de hiç yazasım yok anca film dizi yazdım yeni onlar var başka gelirse ilham o etkinliğe girişebilirim :)Teşekkürler fenomenim ^^

      Sil
    2. Gördüm de hiç yazasım yok anca film dizi yazdım yeni onlar var başka gelirse ilham o etkinliğe girişebilirim :)Teşekkürler fenomenim ^^

      Sil
    3. Pekii sen biraz kafa dağıtta sonra el atarsın :)))

      Sil
    4. İnşaAllah fenomenim;)

      Sil
  9. Benim kafamda bir sürü yazılacak var çocuklar ev derken vakit yetmiyor. Ama bazen ben de böyle dönemler yaşadım ben karalama da olsa bir şeyler yazmaya çalışıyorum sonra yazdıkça aklıma konu geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmaya çalışmaya çalışmam lazım desene.Evet mantıklı aslında karalarken geliverir belki de ilham.Tavsiye ve yorum için teşekkürler :)

      Sil
    2. Yazmaya çalışmaya çalışmam lazım desene.Evet mantıklı aslında karalarken geliverir belki de ilham.Tavsiye ve yorum için teşekkürler :)

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya