Film Önerisi: Assalamualaikum Beijing

By HanHan Asya - Şubat 23, 2016

Uzun bir aradan sonra yazmak istediğim ilk yazı,izlemek istediğim fakat işlerimden dolayı ertelediğim film hakkında olacak.
Yorum yapmadan önce filmimizi inceleyelim.

Filmin Adı:Assalamualaikum Beijing
Türü:Dram,Romantik
Dil:Endonezya Dili
Oyuncular:
Revalina S.Temat:Asmara
Morgan Oey:Zhong Wen

HanHan Tanıtımı ve Yorumu:
Film;Endonezyalı müslüman kızımızın,nişanlısı tarafından aldatıldığını öğrenmesi ve düğünü iptal etmesi ile başlıyor.
Bunun üzerine Esma yani esas kızımız,kilometrelerce uzaktaki Çin'e arkadaşının yanına hem ziyaret hemde gazetede çalışmak için gidiyor.
Ülkeyi dolaşırken müslüman bir kızın gözünden Çin'i, gazetedeki "Assalamualaikum Beijing"isimli köşesinde yazıyor.
İlk gezisi esnasında tek başına otobüse bindiğinde, Zhong Wen isimli rehber olan bir genç ona yardım ediyor.Bu yardımdan bir süre sonra, tekrar karşılaşacak olan Asma ile Zhong Wen'in hikayesi bu şekilde tanışmaları ile başlamış oluyor....

Siteye eklenince, bahsedilen konuyu okur okumaz izlemeliyim dedim.Ama bir takım kişisel sebeplerden dolayı erteledim ki bugüne ve şubat ayının ilk yazısına kısmetmiş.
Film beni baya etkiledi nedense.Yeri geldi gözü yaşlı,yeri geldi kalp kalp bakan gözlerle izledim.
Film izlemek isteyenlere tavsiyemdir.Şimdiden keyifli seyirler dilerim.
Filmi çok sevdiğimden,bildirimimde adetim olmasa da,azcık spoiler içeren repliklerden paylaşıp yazımı nihayete erdiriyorum.

*Filmden kareler olduğu için çok az spoiler içerebilir.*

*Korefanları her yerde :)




*İsmim geçti sanki ;) 

*Bu ve bu gibi merak ettiğim İslami konularda unutulmamıştı.



*Esma'nın burada verdiği cevap çok hoşuma gitti.

*Her Şeyde vardır bir hayır!

* Sevdim bu düşünceyi ^_^

  • Share:

You Might Also Like

43 yorum

  1. Çok güzel bir filme benziyor en kısa zamanda izlerim inşaAllah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli seyirler dileyeyim o zaman yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. Yaa çok güzel bir filme benziyor inşallah izleyeceğim :3 Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldir güzel.Teşekkürler mervecim keyifli seyirler :)

      Sil
  3. İzlemeden beğendim sayende :)
    hafta sonu listeme ekledim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende görür görmez beğenmiştim pozitif enerji yayıyor demek ki.Yorum için teşekkürler keyifli seyirler ;)

      Sil
  4. Of of of bittim film çok guzeldi 😍😍😍alıp başımı gidesim geldi seninde dediğin gibi😊 adama da takke cook fenna yakıştı beee..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten alıp valizimi gidesim geldi ve cidden çok hoş ve güzel anlatımlı bir filmdi.Yorum için teşekkürler canım;)

      Sil
  5. Konusu gerçekten ilgili çekti. Böyle filmleri çok görmüyorum piyasada büyük ihtimalle çok var ama karşıma hiç çıkmıyorlar nedense :D Mutlaka izleyeceğim çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevrilmediğinden ya da göremediğimizden olabilir.Şimdiden keyifli seyirler.Yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Romantik bir hikaye demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hoş işlenmiş bir hikaye.Yorum için teşekkürler ;)

      Sil
  7. Farklı bir konusu var. Başı kapalı bir oyuncu alışagelmiş değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Endonezya filmi olduğundan böyle yapılmış fakat oyuncu gerçekte kapalı değil.Konu çok güzel aslında izlerseniz sıcaklığını fark edebilirsiniz.Yorum için teşekkürler ^^

      Sil
  8. Hanhan 16 blogger bir hikaye etkinliğinde sıra sende kitapçı annemden sana kalmış. Ben de senden sonrayım. Yani sonuncu. Çok heyecanlandım ben. Sona kalmak telaşlandırdı beni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazdım fakat defterimde bilgisayar boş kalırsa aktaracağım.Final mi olacak sende?Ben azcık toparladım bakalım nasıl bitecek hikaye :)

      Sil
  9. Yani ben sizi arayıp buluyorum, okuyorum, takip de ediyorum ama neden yazılarınız okuma listemde çıkmıyor anlayabilmiş değilim. Ve bu problemi nasıl çözücem bilmiyorum o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim hepsi için fakat sebebi bende bilemedim acaba neden bilen biri var mıdır blogger arkadaşlara sorun belki biliyorlardır;(Üzüldüm şimdi :(

      Sil
  10. Film çox diqqətimi çəkdi. Bəyəndim. İzləyəcəklərim listinə aldım ;)bu arada blogunu takipdəyəm, bloguma gözləyirəm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izle derim keyifli seyirler dilerim :)

      Sil
  11. Bayıldımmm hemen izlemeliyim bunuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler dilerim o zaman şimdiden;)

      Sil
  12. Bu filmi izlerken bayağı ağlamıştım. Buna benzer filmleri araştırırken youtube'ta çok rastladım ama İngilizce altyazılı olanını bulamadım. Kore film ve dizileri gibi popüler olmadıkları için maalesef böyle güzel filmleri altyazıyla izleyemiyoruz. Ayrıca buradan Asma Nadia'ya çok teşekkür ediyorum. Ayrıca güzel tanıtımınız için size de çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel filmleri vardır inanırım ama popüler olmadıkça dilimize çevrilmesi biraz geç olacaktır maalesef :(Bende güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim;)

      Sil
  13. filmde anlamadığım bir şey vardı çeviri sitelerinde de bulamadım belki siz biliyorsunuzdur muallaf olmak ya da muallaf . eğer biliyorsanız ve cevaplarsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İslama yeni giren kimse manasına.Bende merak edip araştırmıştım.Biraz geç cevap verdim kusura bakmayın.Iyi akşamlar..

      Sil
  14. Film çok güzeldi ama film müziğinin alt yazısını bulamadım bilen yardımcı olursa çok çok sevinirim

    YanıtlaSil
  15. kız gerçektede müslümanmış film gerçekten güzele benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film gercekten hoş anlatımlı ve güzel.Keyifli seyirler şimdiden en yakın zamanda izlersiniz umarım;)

      Sil
  16. çok güzel bir fil izleyeli bir ay oluyor ama bir türlü yorumunu giremedim :(

    YanıtlaSil
  17. Ben bu gün izledim herkese tavsiye ederim (harika bir filim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izlenmesi gereken bir film...begenmenize sevindim...

      Sil
  18. bunun gibi başka film var nı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayvan drama sitesi yeni bir film ekledi ona göz atabilirsiniz Endonezya filmleri kısmında...

      Sil
  19. Filmde geçti muallaf ne demek acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki yorumlarda yanıtlamıştım bu soruyu...

      Sil
  20. Gerçekten hayatımda izlediğim en güzel filmlerden bir tanesi. Gerçek aşk, gerçek sevgi ve gerçek iman... Herkese tavsiye ediyorum. İzlemediyseniz vakit kaybetmeden izleyin. Günümüzdeki haram sevgiden uzak gerçek bir aşk. Ashima <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkın en saf ve güzel haliydi...Yorum için teşekkür ederim

      Sil
  21. Ben korecandan çok asya severim o sebepten böyle filmleri de severek izliyorum.Yorumunuz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  22. Mükemmeldi aşkın gücünü bir kez daha görmemize aracı olan ASMA NADIA 'ya çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun herkesin izlemesi gereken bir film olduğuna inanıyorum bazi sahnelerde gözyaşlarımı tutamadim ESSELAMU ALEYKÜM 😉😃😢

    YanıtlaSil
  23. Mukemmel bir film cox beyendim

    YanıtlaSil
  24. çok güzel bir filim ellerinize sağlık oyuncular da rolunun hakkını vermiş

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya