Yaşam Koçunuz Kim Olsun İsterdiniz?

By HanHan Asya - Ocak 06, 2016

Diyet yapmaya niyetlendiğimiz zaman tek başımıza yapmaktan korkarız.Yani bu kural, sizleri bilemem ama benim için böyle.
Yanıma yardımcı olacak, destekleyecek birini isterim.Buna yaşam koçu da diyebiliriz.Benim genelde bu rolü  annem üstlenir.
Fakat Oh My Venüs dizisini izlerken "keşke destekleyen, yardımcım,koç John Kim olsaydı" diye düşünmekten kendimi alamadım.
Bir de yanında,bir alana 2 bedava olan yakışıklıları görünce,
düşüncesi beni uzun süre meşgul etti.
Yani diyetteyken,yanımda öyle bir taş artı 2 bedava olan yakışıklılar ile günlerim hem güzel geçer, hemde zayıflardım dimi?
Karnım doymasa da,gözlerim doymuş olurdu.
Anlayacağınız  izlerken, kendimi Kang Joo Eun yerine koymak, düşünemeyeceğiniz kadar hoşuma gitti.
İdeal kilosuna ulaşmasından tutun, yanındaki prensine kadar...
Tamamı, tam benlik bir hikaye.Sanki biri benim hayalimi, dizi yapmış da izliyormuş gibiydim.

Her şeyi ile ne kadar uçuk bir hayal olsa da, hayatı diyetler eşliğinde geçen benim için,
hayatımda kurduğum en güzel hayallerden biriydi.

(Sadece romantik,komedi olan kısımlar.
Dram dahil değil tabi ki de.)
Diziyi başlı başına anlatan post yapmak isterdim ama hem böyle anlatmış oldum,
hemde yazan arkadaşlar var.
Onlarınkine göz atmanızı tavsiye ederim.

John Kim eşliğinde,zayıflamanın hayalini kuran HanHan bildirdi.

  • Share:

You Might Also Like

8 yorum

  1. HanHan! Tasarım değişmiş, güzel güzel :)
    Yaşam koçu SoJiSub olursa oh ooooooo sen tığı gibi olursun,’en sağlıklısı en seksisi’ adamın dayanma noktası :) Henry’in İngilizcesi, mimikleri yok mu, sık o yanakları yaaa!
    Eee canım 2 yakışıklı + koç ile aynı evde kalacaksın, yemek aklına gelmez ki :)
    HanHan! Süper bir bildirim, sesini duysun koç!!! Olur da duyarsa beni unutma he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalıştım blogumda umarım güzel olmuştur.Tebdili mekanda ferahlık vardır derler dimi?!
      Koçinnim!!!
      Ah ah duysa da bulsa, herkesciklerin haberi olur merak etme!

      Sil
    2. Çok güzel yapmışsın, iyi de yapmışsın, nasılsa benim gibiler yazdı konusunu oyuncularını falan değişik yaklaşmışsın olaya!
      Aynen öyle tebdili mekan ;)
      Orası kesin, o nidaları duymamak olmaz zaten :)
      So Ji Sub'un kitabı çıkıyormuş duydun mu, fighting.blogspot'ta görmüştüm, belki ilgini çeker :)

      Sil
    3. Kitabı bir alabilsem yazacağım da parama kıyıp alamıyorum.Alınca inşaAllah bir post da ona yapacağım.

      Sil
  2. Güzel yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve ziyaretiniz için ben teşekkür ederim**

      Sil
  3. Dizi için detaylı bir post okumaktan daha çok hoşuma gitti bu tarz bir paylaşım :)
    Hangimiz istemezdik john kim 'li (+2 promosyonu olan) bir yaşamı HanHancığım <3
    Umarım sen de kendi John Kim 'ini bulup mutlu mesut ideal kilona ulaşırsın ^^
    Ayrıca kime göre bu ideal kilo yahu sağlıklı ol gerisi önemli değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çokta sağlıklı olmak için vermek istiyorum fazlalıklarımı.Hayatımdan onları şutlarsam,benim için daha faydalı olur diye düşünüyorum.Oh my Venüs'deki gibi olmasa da hepimiz bir gün buluruz o John Kim'i.Yorumun içinde ayrıca teşekkür ederim.;)

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya