Birikmiş Mimler Part 4:Merak Ediyorum Sen Kimsin?

By HanHan Asya - Ocak 31, 2016

Bu konu hakkında mimlendiğimi ilk görünce 'aha HanHan şimdi ottokaji? yedin ayvayı!'demeden edemedim.
*Aslında bu mim taslaklarda yayınlanmayı bekliyormuş.Kore Fenomeni'ne kocaman bir özür!Ben sınavlardan unutuvermişim*

Sevdiğimiz,sevmediğimiz,takıntılı olduğumuz hallerimiz mimin ana fikri.
Peki neden bu kadar korktum? 24 yıldır kendimi tanıyamadığım için mi?yoksa anlatılmaz bir insan olduğumdan mı?
Bunu bende bilmiyorum.Bakalım nasıl bir yazı olacak?Merak ediyorum...
Sevmediğim özelliklerim;

*İrademe sahip olamayıp,dakikasına pişman olmam.Diyetteyken sabrederim ama bir anım gelir,orada tatlı görsem,sabredemeyip yerim.Mideme inmeden pişman olurum.Son pişmanlık,fayda etmiyor maalesef.Hatta istifra etmeye bile çalışırım ama beceremem.

*Yanlışlık görünce dayanamam.Mesuliyet üzerime kalacaksa bile,demeden veya hatırlatmadan edemiyorum.Çok kötü bir şey.Toplumda pek sevilmez benim gibiler.Ama bende, aklımda kalıp,beni yiyip bitirmesinden nefret ediyorum.Söylemekten daha çok nefret etsem de,söyleyiveriyorum.

*Çok dağınık bir insanım.Üstüne bir de tembelim.Yani iyi,güzel anı yaşıyorum ama biraz toplu yaşayabilsem keşke.

*Vaktimi çok boş seylere harcayabilirim.Sonra da vakit yokluğundan şikayet ediyorum.Oysa ki düzgün yapabilsem herşeyi, ne güzel olacak.'Plan yap'diyebilirsiniz fakat ne zaman plan yapsam, onu uygulamada ya benden kaynaklı ya da çevreden kaynaklı bir sorun çıkıyor.

*Çok kıskanç ve alınganım.Herhangi bir şey eğer bana aitse,o benimdir kimse alamaz nokta.
Kırılganım ama bu kilolu olduğumdan, küçükken hep dalga geçilmesinden kaynaklanıyor.

*En ufak şeyleri kafama takıp,kendimi mutsuz edebiliyorum.İşin en kötüsü,bunu içime attığımdan,herkes beni mutlu,mesut,duygusuz,kaygısız,ruhsuz,
odun olarak yaşıyor zannediyor.Halbuki ben paramparça ve yalnız oluyorum.

Ben kendimden nefret mi ediyorum?Kendime buraya kadar bir özeleştiri yaptım galiba.
Olumlu sevdiğim yanlarım yok mu?Tabiiki de var kendimi sevmeden diğer insanları nasıl sevebilirim dimi ama!

*Kin tutmuyorum tutamıyorum.Unutmuyorum ama maalesef kin denen şey yok seviyorum bu huyumu.

*Bir insan,eğer benim için değerli ise,kim olduğu farketmez,onun her derdine ortak olurum,hastaysa yardımcı olmaya çalışırım.Bu belki de,gerekli değeri görmediğim için,saçma ve kötü gelebilir ama ben bunu nedense severek yapıyorum.

*Neşeli bir insanım arkadaşlar arasındaysam espri ile ortamı koparan ben olurum genelde.Yay burcuyum ne yapayım kanımda var.

Takıntılı olduğum komik bir şey var.Karşıdan karşıya geçerken,yanımda arkadaşım varsa eline yapışırım.Anne misali.
Ben farkında değildim ama arkadaşlar deyince farkettim.
*Bir de gece kulaklıklarımı takar, hayaller alemi üzerinden,rüyalar alemine dalarım.Alışkanlık oldu vazgeçemiyorum.
Çok uzun bir yazı oldu.Aslında yazmaya başlayınca'vay be HanHan aferin kız'dedim. Ben bir iki satır diyordum,2.bir yazıya kayacaktı neredeyse.
Sonuna kadar sabredip okuyanlara teşekkür ederim.
Okumayanlara da teşekkür ederim ziyaret ettikleri için..
Buraya kadar HanHan bildirdi şimdi de bildirme sırası eğer yazmadılarsa,
Bi Poşet Kitap
Diary Of Meri,
Mervenin blogunda.
ve de dileyen herkes bu mim vasıtasıyla kendini anlatabilir...


  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Evet bu mimi ben de yapmiştim biraz format değiştirmiştim ;) bir cok şeyde kendimi buldum. Burcunuz yay midir acep ? ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu mimi yapmıştım ama yinede beni mimlemene çok sevindim Hanhan ^^ Çok keyifliydi bir çok ortak yönümüz varmış ^^ Bende karşıdan karşıya geçerken hep ÖLÜCEEEEZZ diye bağırırım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmış mıydın?Benim taslaklarda kaldığından gec oldu.Neyse beğenmene sevindim.Yorum için teşekkürler ^^*Bu arada hep ölücez demesemde bir korku olmuyor değil *

      Sil
  3. Amanın aynı ben yaa plansızlık,kıskançlık falan filann :) mim için de teşekkürlerr ama ben yapmıştım kii ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi taslaklarda kaldığından gecikti.O zamanki isimler kalsın istedim hiç bakmadan.Neyse bir daha ki mimde aklımdasın o zaman.Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  4. Ne özrü HanHan!cım olur böyle şeyler ki ;)
    Yaaa ilk madde ne öyle aman haa, daha fazla hareket et, spor yani eğer yenik düşüp yedi isen :) Bir de boy kilo kaç yaa merak ettim, bu kadar kafana taktığın kadar olmadığını düşünüyorum ki, hayalimde öylesin yani :)
    Söyleyiver, içinde kalmasın, bırak karşındaki düşünsün, hıııh :)
    Plan yapmaktan ziyade uyma kısmı önemli olan tabikisi ;)
    Ayyy yaysın sen ondan kanım kaynıyor sana, bende koçum heee:)
    Ellerine sağlık ki!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan anlaşıyoruz desene!!!
      Hayallerindeki gibi kalayım ben zayıflayınca acıklarım olmadı :)
      Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  5. Kore Fenomeni sizi mimi lemiş, bende takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davete icabet lazım o zaman yorum ve takip için teşekkür ederim ;)

      Sil
  6. Sanırım biz koreseverler birbirimize böyle çok benziyoruz :) Seni daha iyi tanıdığım için sevindim :)

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya