İzlemek Zorunda Olduğumuz Oyunlar ve Oyunculuklar

By HanHan Asya - Aralık 26, 2015

Keşke yüzler gibi,karakterlerde retrica gibi programlarla güzelleştirilebilse...
Bazı insanların karakteri o kadar o kötü oluyor ki.Hemde dayanılmayacak derece de...
Hele de ne olursa olsun yüz yüze bakmak zorundaysanız, onunla konuşurken oscarlık ödül kazanırsınız, ona sevmediğinizi belli etmemek için..

Ama benim şöyle bir huyum var.Oscarlık oyunculuk sergileyemiyorum.
Sevmediysem,suratımda garip bir ifade oluşuyor.Bazı insanlar gibi oyunculukla beraber yağcılık falan da yapamıyorum.

İyi ki oyuncu olmamışım diyorum kendi kendime,yoksa netizenlerden bildiğiniz nefret yorumları alırdım.
Ama popülersem,arkam sağlamsa, kötü oyunculuğum olsa bile, bir şekilde ekranlarda yer alırdım.Millete işkence olurdu.

Nereye bağladı bu HanHan diyorsanız işte şuraya bağlıyorum ki; dayanılmaz dediğim kişilerle beraber uzun müddet kalırsam, kendime işkence ediyormuş gibi oluyorum.
Bilmem anlatabildim mi?
Çoğumuz zaten benim gibi ,
kendimize işkence ederek,kötü oyunculuğumuz olduğunu bile bile,
 böyle davranmak zorunda kalıyoruz,maalesef.
Ayrıca gözlerimle şahit olduğum olaylara dayanarak diyorum ki;
 o sevmediğimiz insanlar kadar olan,nefret sebebi, iki yüzlü insanlar var ki,sevmediği halde,arkasından saydırdığı halde,huyunu beğenmediği kişilerin yüzüne gülen,oscarlık oyunculuk sergileyen,birde yetmezmiş gibi onları pohpohlayan milyonlarca kişi var.
Onlara da rica edeceğim,
artık benden uzakta dursunlar diye...

Rabbim böylelerini hepimizden uzak tutsun.
Davranışlarımızı bu dereceye varacak kadar bozmasın.
Amin....
Oyunculuğu berbat olan HanHan bildirdi.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Dolmuşsun, kızdırmışlar seni HanHan! kıyamam ama ekranda bir görsek fena olmazdı hani, tüm olumsuzluklara rağmen merakta ettim ki ve amin diyerek bitireyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen olur ya bütün her şey üst üste gelir ve bu insanlarla muhattap olursun.Bende onlara patlayamadım buraya patlayıverdim.Amin.
      Yok ya....
      hem oyunculuğum kötü hemde göz zevkinizi bozardım kesin hehehehe^^

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya