Kaybetmeden Değer Bilebilmek.....

By HanHan Asya - Ekim 09, 2015



Sevdiklerimizin değerini ne kadar biliyoruz acaba?



Geçen seneye kadar bundan habersizdim.Dedemin hastalığı bir anda ortaya çıktı.Yaşlı olduğundan aslında kendimi hazırladım zannediyordum.
Evet hep yaşlılar gitmiyorlardı bunu bende, bebekken vefat eden kardeşimden dolayı gayette iyi biliyordum ama ölüm nasıl bir şey ise kimseye yakıştıramıyorsun.

Gidiyorlar ve sen bir daha onları göremiyorsun.'Daha çok ziyaret etseydim', 'Daha çok konuşsaydım' ,'keşke şöyle yapsaydım' ,'keşke bunu da yapabilseydim' kelimeleri kalıyor geriye.

1 sene olmadan babaannemi kaybediyoruz.
Son gördüğüm an, son konuştuğumuz kelimeler düşüyor aklıma.Dedeme nisbetle kendimi hazırlasam bile,aniden gelen bu vefat haberi baya sarstı beni. O zamanlar yazmaya bile cesaret edemedim.Çünkü inanamıyordum belki de inanmak istemiyordum.Şu an bile neredeyse 4 ay geçmesine rağmen vefatına inanamıyorum.

Öyle zamanlar ki etraftakiler bir şeyler söylüyor, duyuyorsun fakat idrak edemiyorsun.Takdiri ilahi deyip kabulleniyorsun.Ama yine de yakıştıramıyorsun.Çıkıp bir yerden gelecekmiş gibine geliyor.Ne gelen oluyor,ne giden!

Ölüm bu ne kadar alıştırsanda, gene de kalbin sızlıyor gidenlerin arkasından.Bir de bir anda,ansızın kapıyı çalan türü var ki Rabbim hepimizi muhafaza eylesin.Kendini az veya çok alıştırdığında bu şekilde canın yanıyorsa ,diğer hali düşünemiyorum bile.

Neden böyle iç karartıcı bir yazı yazdığımı soracak olursanız sevdiklerinizin kıymetini bilin diye!
Şu konuştuğunuz an siz bilmeseniz bile belki de son anınız,son kelimeleriniz olabilir.Rabbimin takdirinin ne olacağını biz bilemeyiz,bu sebepten sevdiklerinizi üzmeyin ve onlara çokça vakit ayırın.
 Biliyorum belki de söylediklerim çok klişe gelebilir banada eskiden öyle geliyordu fakat şimdi hakikatini anlayabiliyorum.

Sevdiklerimizle uzun uzun, hayırlı,mutlu ve mesut seneler geçirebilmemiz duası ile...Hayırlı Cumalar!!!

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Malesef hepimiz böyleyiz. Yanımızdayken sonsuza kadar yanımızda kalacaklarını zannediyoruz, alışkanlıktan oluyor belki senelerdir varlıklarını benimsediğimiz için bir gün yok olacakları aklımıza gelmiyor :(

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya