Ben Diyetteyken Herkese Bir Halley Oluyor!

By HanHan Asya - Ekim 25, 2015




Ben diyetteyken etrafımdaki insanlara bir şeyler oluyor. Canları dayak istiyor belki de. Hiç kimsenin yardımı dokunmayınca kilom zayıf olacakken,iradem zayıf olan ben ,çok zorlanıyorum.

Ne mi oluyor? Arkadaşların toplanası geliyor,evlenen arkadaşlarımın eve çaya çağırası geliyor,kısacası daha bir çoğu oluveriyor. Ancak kış geldi bahanesi ile gelen oturma tekliflerini red edip kendime ve irademe çeki düzen vererek sıkı bir diyete başlamalıyım.
Bazen diyorum kendimi bir yere kapatsam anca öyle zayıflarım.Yani benim diyete girmem demek  arkadaş hayatımın,sosyalliğimin sıfıra inmesi demek.Öyle de olunca 'Hiç gelmiyorsun!''Hayırsız çıktın!''Nerelerdesin?''Yaşıyor musun?' Aman ne olacak diyetteysen!Bir kereden bir şey olmaz'gibi sinir bozucu sözlere ve kinayeli sorulara maruz kalabiliyorsun.

HanHan'ın derdi böyle biter mi? Hayır!
Kendi öz be öz kardeşimin ise, her daim canı tatlı şeyler çektiğinden,ağzı boş durmuyor.Hayır sinirimi bozan evde sürekli hamur işi pişmiş olması değil de, o kadar yemesine rağmen zırnık kilo almaması.Ben yesem kim bilir neler olur?
Daha bitmedi eve pastalar alınır.Misafirler çağrılır.Zorunlu misafirliğe gidilir vesaire vesaire.Dışarı çıkmayayım desem evde pek tekin bir yer değil.

Normal zamanda değilde,sırf ben diyetteyken sanki herkes ağız birliği yapmış da 'şu HanHan'ın diyetini bozalım' demişcesine olan olaylar,benim zaten zayıf olan irademin daha da çökmesine neden oluyor.

Anlayacağınız bu yaşıma kadar yani kendimi bildim bileli neredeyse,diyetteyim.
Çok çabuk kilo alan bir yapım olduğundan,kiloyu çabuk alıyorum ,verirken de vücudum da insülin direnci olduğundan ilaçsız,sporsuz,sıkı bir diyet yapmadan veremiyorum.
İşim bu kadar zorken yapabilir miyim? tam bilemesemde,yine de yapacağıma inanmak istiyorum.

Bu arada 2 haftadır,yukarıda sayılan sebeplerden dolayı,diyetim bozulmuş durumda.Aynı yukarıda bulunan gifteki gibiyim.En yakın zamanda düzeltilmezse,durumlar baya fena olacak gibi gözüküyor.

Diyeti,morali ile doğru orantılı bozulan HanHan bildirdi...

Derdimi okuduğunuz için teşekkür ederim.
Destekleyici yorumlarınızı bekliyorum...

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya