Tayvan Dizi Önerisi:Murphy's Law Of Love

By HanHan Asya - Eylül 17, 2015


Dizi Adı:Murphy's Law of Love
Yayın Yılı:2015
Tür:Romantik;Komedi
Bölüm Sayısı:19
Oyuncular:
Danson Tang as Ji Jia-wei
Ivelyn Lee as Guan Xiao-tong 
Jolin Chien as Xiang Zi-yan 
Jenna Wang as He Zhi-yu 



HanHan Tanıtım ve Yorumu:
Guan Xiao Tong son yaşadığı ilişkisinden baya yaralandığından aşk ve ilişki ile ilgili kitaplar okumaya yönelir.Bunun sonucunda çalıştığı hastaneden ayrılıp aşk doktoru olarak bir çöçatanlık şirketinde işe girer.İnsanları mutlu ettikçe kendide mutlu olmaktadır.Ve hayatını Murphy kanunlarına hazırlıklı yaşamaktadır.Her daim 2. bir planı vardır. Bir gün bu şirketin karşısına boşanmaları daha güzel ve arkadaşça kılmak amacıyla boşanma partisi düzenleyen bir şirket açılmıştır.Patronları da kibirli beyimiz Ji Jia Wei'dir.Bu ikilinin birbirlerine yaralarını sarmaları ,aşık olmaları,ilişkiye bakışlarını anlatırken eğlendiren bir romantik dizi...

Çevrilen sitede görünce bitsin izlerim dedim ve finalin çevrildiğini görür görmez her şeyi bırakıp izlemeye koyuldum.

Başrolümüz Danson Tang izledikçe kendisine aşık edecek biri.Mimikleri bir harika.İlk defa izlememe rağmen kendisine tek kelime ile bayıldım.Hele kızla mesajlaşırken ciddiyken bir anda bir gülmesi var gel de sevme yani..

Ivelyn Lee de iyiydi hoştu ama bana ilk başlarda aşıkmış havasını vermedi.Sonlara doğru kızımız saçmalasa da şirin bulduğumdan bunları görmezden geldim.


Bu dizi de şöyle bir şey vardı hiç bir karakterden nefret etmedim.Aksine eski sevgilisi olan Zhi Yu karakterini de sevdim hatta onun için üzüldüm bile.Kızın baya güzelliğine rağmen gönlüm tabii ki de Xiao Tong & Jia Wei den yanaydı.

Hele böyle 2.adam.Böyle adamları koyuyorlar diziye sonra gerçek hayata dönünce hayal kırıklığı yaşa.Jolin Chien dizideki adı ile Şef Zi Yan.Biraz geri planda kalınca üzüldüm sonradan açıldı.Ama baya geç kaldı.

Her karakterini severek izledim.Başroller için böyle 2 3 bölüm daha uzatılsa sıkılmadan izlerdim.Doyamadım aşklarını izlemeye.


Dizide çalan şarkılar da pek bir güzel mesela bu.Neyse Tayvan dizilerini seviyorsanız listenize almanız gereken bir dizi.Benden tavsiyesi...
Keyifli Seyirler....



  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.Yorum için teşekkürler..

      Sil
  2. Tang Danson hayraniyimmm. Keske televizyondada onu gorebilsek

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya