Gerilim Severlere Film Önerisi: Hide And Seek

By HanHan Asya - Eylül 02, 2015








Eylül de gelmiş bulunuyoruz Vatana millete hayırlı olsun.

Bir yaz sezonunu da yapacaklarımız yapamadan bitirdik.Sözüm yaz tatilini değerlendirip gezip tozanlara değil tabii ki de.Benim gibi fake tatil yaşayanlaraydı lafım.
Eylül ayı Denilince akla okulların açılması gelir.Fakat bu sene Kurban Bayramı da geliyor diye açılış tarihi 28 Eylül'e ertelendi.Benim açımdan bir şey fark etmese de okula giden Asya fanları için pek bir iyi oldu desem yeridir.Kalan zamanını dizi,film,anime ile geçirecek olup gerilim türü sevenlere muhteşem bir film tavsiye etmek istiyorum.

Hide And Seek.

Kısaca film ile ilgili bilgi verecek olursam;



Yönetmen: Huh Jung

Yapım Yılı: 2013

Süre: 107 Dakika

Ülke: Güney Kore

Tür: Gerilim | Gizem

Senaryo: Huh Jung

Yapımcılar: Kim Eui-Sung

Nam-ı Diğer: Soombakkokjil






HanHan Tanıtımı ve Yorumu;


Ajussimiz eşi ve çocukları ile beraber lüks bir apartman dairesinde kalmaktadır.Abisi olsa da yıllardır onunla görüşmemektedir.Bir gün abisinin evinde bulunamaması üzerine Ajussimiz ile iletişime geçerler.Abisine bakmak amaçlı dairesine gider fakat bu dairenin bulunduğu binanın her kapısında tuhaf işaretler görür.Daireye girdiğinde içeride birinin daha mevcut olduğu hissine kapılan Ajussimiz bina da yaşayan anne kız ile tanışır.Kendi evine vardığında ise o tuhaf sembollerin kendi kapısında da mevcut olduğunun farkına varır.Mutlu mesut yaşadıkları hayatları abisinin kaybolması ile yerini gerilim dolu günlere bırakır.



Ben bu filmi ne akla hizmetle gece vakti izledim bilmiyorum fakat iyi ki izlemişim.Açıkcası ben bu tarz filmlere bayılırım.Demek istediğim türü önemli değil, beni böyle izlemekten sıkmayacak , akıcı olacak,sürüm sürüm sürükleyecek.Başka türlü sıkılırsam zevk alamıyorum.İzliyorum ama öylesine,izlemiş olmak için.


Hep romantik olmuyor arada gerilmek de lazım derseniz gönül rahatlığı ile gerilmeniz için bu filmi önerebilirim.
Keyifli Seyirler.



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya