Eğlenceli Anime Önerisi: Hataraku Maou-sama!

By HanHan Asya - Ağustos 24, 2015




Evet uzun zaman sonra merhaba!
Okulların açılması ertelenmişken bende anime hakkında post yazayım dedim.Eğlenerek izleyeceğiniz bir anime ile açılışımı yapmış bulunuyorum.


Anime Adı:Hataraku Maou-sama!
Tür:Doğaüstü-Güçler,Komedi,Romantizm,Shounen
Bölüm Sayısı:13




HanHan Tanıtımı ve Yorumu:

Ente Isla denilen yerde Şeytan kral olarak bilinen Sadao içinde bulunduğu savaşta Kahraman Emilia tarafından bozguna uğratılır.Kaçış için bir geçit açar ve yanında tek kalan yardımcısını da alarak buradan geçer.Geçidin diğer ucu Tokyo'ya çıkmıştır.Şeytan Kral ve yardımcısı bu bilmedikleri dünyada yaşamaya başlarlar..


Bu animeye böyle canınızın sıkkın olduğu zaman başlamanızı öneririm.Moralinizi düzeltecek potansiyele sahip.Ne kadar komik olabilir ki derseniz izleyin derim.Aman gece vakti izleyip ev ahalisini kahkahalarınızla uyandırmayın.Bu da HanHan uyarısıdır.Söylemedi demeyin.


Karakterlerin hepsine bayıldım.Favorim tabii ki de Şeytan Kral.Dünyaya indiklerinde oraya alışmaları, part time eleman olarak MgRonalds'da çalışması,insanlara uyum sağlayıp gerçek şeytanın aslında kendi çıkarları için uğraşan kimseler olduğunu ifade etmesi falan güzeldi.
Yani şeytan bildiklerimiz belki de dünyadaki en iyi insandır mesajını verdi.Ön yargısız bakıldığında Şeytan Kral herkesten daha iyi biriydi.Tabii ben izleyince eğlenerek bu şekilde manalar çıkarttım.Eğlenceli olmasının yanı sıra sürükleyiciydi de.9.bölüme kadar bir günde izledim.Gece olduğundan devamını izleyemedim.Devamını da ertesi gün bitirdim.



Böyle animelerin sayısı çoğalmasını ve izleyebilmeyi umut ediyorum.Umarım sizde izleyip beğenirsiniz.















  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya