Koikyokusei

By HanHan Asya - Temmuz 07, 2015




Film Adı:Koikyokusei (Days With You)
Tür:Dram,Romantik
Oyuncular:
Erika Toda
Kazuki Kato
Ryuya Wakaba
Yapım Yılı:2009


HanHan Tanıtımı ve Yorumu:



Mendillerinizi hazırlayın,birazdan anlatacağım film dram içerir.

Japonlar bana göre dram filmi yapıp izleyiciyi ağlatmakta 1 numara.Bu sebepden Japon filmlerini izlerken dram olmamasına özen gösteriyordum.İzlediğim dramlar var yani hayat romantik komedi den ibarette değil.Fakat olağanca kuvvetimle izlememeye gayret ediyordum.Bu filmi neden mi izledim?Başrol Oyuncusuna dikkat ederseniz Erika Toda yani benim Kanzaki Nao'm.Liar Game'den beri sevdiğim japon oyunculardan biridir.Evet dram olup olmamasına bakmadan izleme nedenim o'ydu.

Erkek başrol olan Kazuki Kato'yu ilk defa izledim.Daiki'yi canlandıranı da sevdim.Gözüm bir yerden ısırıyor dedim araştırdım.Ama bir tek oynamış olduğu Nobuta Wo Produce dizisini izlemişim.Oradan aklıma geldi herhalde.


Filmi anlatacak olursam;


Filmin başlarında gökevinde yıldızları inceleyen 3 çocuk ve onlara yıldızlarla ilgili bilgi veren bir baba gösteriliyor.Bu 3 çocuk filmimizin kahramanları Daiki,Natsuki,Souta.Onlara bilgi veren adamda Natsuki ve Daiki'nin babası.


Bir yandan yıldızlarla ilgili bilgi verilirken; Souta Natsuki'ye gizlice yüzük takıyor ve bunun nişan yüzüğü olduğunu ,evlenecekleri zaman daha farklı bir tane vereceğine dair söz veriyor.
                                       
Tabii ki aradan yıllar geçiyor.Bu olaydan sonra Souta Kanada'ya gidiyor.Bir süre Natsuki ile haberleşirken sonraları aralarındaki iletişim kopuveriyor.
Natsuki babasını da kaybettikten sonra var gücüyle otistik olan ve bakım merkezinde duran Daiki'ye bakıyor,işten eve,evden işe bir hayat sürüyordu.Ta ki Daiki ortadan kayboluncaya kadar.Neyse ki Daiki'yi eski gök evinde yanında yabancı biri ile buluyor.Natsuki Daiki'yi alıp çıkacağı esnada Daiki yanındaki yabancının Souta olduğunu söyleyiveriyor.3 baş kahramanın arasında hikaye buradan başlıyor.
DipNot:Souta yani Sou-chan dönmüştür fakat diğerlerinden sakladığı bir rahatsızlığı vardır.


Yıldızlarla kaplı olan bu filmde kahramanlarımızı neler beklemektedir?




İzlemeyi düşünürseniz dram ağırlıklı bir film olduğundan mendilinizi yanınızdan ayırmayın. 


Keyifli Seyirler....













  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya