Japon Film Önerisi:Heavenly Forest

By HanHan Asya - Temmuz 29, 2015





Bu ayrı kaldığımız süre boyunca tatildeydim gezdim tozdum deniz,kum,güneş demek isterdim fakat tembellik yapmakla meşgul olup adı tatil olan deniz(internet) kum(tablet) ve vazgeçilmez güneş 3'lüsü ile beraberdim.Sizden ayrı kaldığım zamanlarda internet denizinde yüzdüm anlayacağınız....

Bu süre zarfında mangalara pek daldığımdan ötürü güncel dizi dışında pek bir şey izleyemedim.Sadece bir film izledim onu da yazacağım.Filmin konusuna bakarak kendimi ruhen hazırlamak karakterleri benimsemek konuyu anlamak huyumdur.Fakat çok önceleri telefonuma indirdiğim filmin konusunu okumadan direk başlayıverdim.Evet indirmeden önce okumuştum fakat insanlık hali unuttum.Bunu söylememdeki sebep ise konuyu da bilmediğimden,spoiler yemediğimden sürpriz son ile bitti.Neyse bu filmden bahsedeyim sizlerde beğenirseniz izlersiniz.


Film Adı:Heavenly Forest
Türü:Dram,Romantik
Süre: 116 Dakika

Oyuncular:
Tamaki Hiroshi: Segawa Matoko
Miyazaki Aoi: Satonaka Shizuru




HanHan Tanıtımı ve Yorumu:


Vücudunda bulunan yara nedeniyle ilaç kullanan ve bu ilacın kötü koku yaydığını zannedip insanlardan uzak duran esas oğlan üniversitenin ilk günü açılış seremonisi yapılırken okula gitmez ve yakınlarda bulunan ormana keşfedip fotoğraflamak için oraya doğru yol alır.Yolda yaya geçidi olmasına rağmen ışıklar bulunmadığı için kimsenin yol vermediği bir kız görür.Kıza ileride ışıkların bulunduğunu belirtse de kız inatla beklemeye devam eder.Bu çocuk gibi görünen ve çocuk gibi davranan kızımız ile esas oğlanımızın ilk karşılaşmasıdır.Bu olaydan sonra arkadaşı olmayan bu ikili beraber takılırlar.Oğlanımızın hobi olarak yapmış olduğu fotoğrafçılık sebebi ile yakında gizli güzel bir orman keşfederler.Orman onların artık gizli mekanı olmuştur.Kız ile oğlanın arkadaşlığı,aşk ve  yaşanan olaylar çok güzel ilerliyor daha fazlasını belirtmek istemiyorum izleyince umarım filmdeki duyguyu sizler de hissedersiniz.

Ben konuyu okumadığım ve spoiler yemediğim için sürpriz son ile biten bir film olduğunu yukarıda belirtmiştim.Açıkçası çok da güzel oldu.Yani sonları başlardayken belli olsa sıkıcı bir film olur ne zaman bitiyor diye beklenir.Ama bu film ne ara bu kadar ilerledi deyip akıcı bir şekilde ilerledi.Bu benim hissettiklerim belki sizler için farklı olur ama bence izlemeniz gereken bir film.

Başrolümüze bayıldım.Film sebebiyle keşfettiğim aktörümüz Meşhur  Nodame Cantabile  dizisinde başrolmüş.Ayrıca indirdiğim ve hala izlemek nasip olmayan Love Shuffle dizisinde de varmış.Bu diziyi izlemem lazım o zaman.Zaten bu aralar canım fena halde japon dizisi çekiyor ya neyse.

Kızımız hakikaten küçük duruyor fakat benden büyük olduğunu 1985 doğumlu olduğunu öğrenince kısa çaplı şok yaşadım.İlk defa bu filmde izledim.Başka bir yerde gördüysem bile hatırlamıyorum.Ama şeker bir oyunculuğu var rolünden dolayı da olabilir.


Film hakkında fazla spoiler vermemeye çalıştım.Gerçekten çok güzel bir film.Japonlar güzel film yapıyorlar diyerek uzun yazımı nihayete erdiriyorum.
Keyifli Seyirler..




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya