Üşengeç Şirine HanHan

By HanHan Asya - Haziran 16, 2015










Yazmaya o kadar üşeniyorum ki..Havadaki sıcaklık beni de mayıştırdı.Ortalıklarda uykucu şirin,mutsuz şirin ve de obur şirin karışımı olarak dolanıyorum.

Daha sizlere Medine'yi anlatacağım.İster misiniz şimdi yazayım!Yok yok ona ayrı bir yazı ayıracağım.Önümüz Ramazan ben durur durur umre anılarımı yazarım.Ne yapalım biz hanımlarda askerlik yok!!! Ben de umre anılarını anlatır anlatır dururum.


Bu arada animelerimin bölümleri birikti.Üzerimdeki üşengeçliği atabilirsem izleyeceğim.


Sizlere de oldu mu bu üşengeçlik!
Yaz gelince bana şunları mutlaka yaparım dediklerimin zırnık kadarını yapamıyorum,yapmadım.Kimse de bana yaptıramaz modlarındayım.İyice asosyal oldum çıktım.Bir memnuniyetsizliğim mi var?Hayır yok!Hemde hiç yok..


Bu yazı amacını aşıp farklı konulara yelken açmaya başladı galiba neyse okuyanım var ise bu saçmalardan seçmeleri sonuna kadar okuduğu için samimiyetimle teşekkürlerimi iletiyorum.


Kendinize iyi davranın gençler ve daima genç kalanlar!!!!

                                               

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya