Yüzündeki Maske Ile Mutlu Olabilir Misin?

By HanHan Asya - Haziran 29, 2015



Her insan aslında hep bir maske ile dolaşır.Ruh hali ne olursa olsun maskesini takar ve o şekilde insanlar arasına karışır.Kimsenin kendisinin ne düşündüğünü bilmesini istemez .Çünkü bu hayatta dostta vardır,düşmanda.Peki taktığın bu maske yormaz mı seni?Mutlu olabilir misin?
Birazdan anlatacağım Mask dizisinde bu sorunun cevabı verilmiş aslında "Maske takarsan asla mutlu olamazsın."


Evet sizlere severek izlediğim Mask dizisini anlatacağım bu yazımda.Her zaman ki gibi ilk olarak Yeppudaa sitesinden alıntımızı yapalım.

Dizi Adı: Mask

Bölüm Sayısı: 20

Tür: Dram, Gerilim

Kanal: SBS

Gösterim Tarihi: 27 Mayıs 2015

Yayın Günü: Çarşamba & Perşembe 21.55

Yönetmen: Boo Seong Chel (Heirs, My Girlfriend Is a Gumiho)

Senarist: Choi Ho Chul (Secret)

OYUNCULAR


MIN WOO rolünde JO JI HOON

JI SOOK & EUN HA rolünde SOO AE

MIN WOO'nun Üvey Kardeşi rolünde YOO IN YOUNG

MIN WOO'nun kızkardeşinin kocası rolünde YEON JUNG HOON


KONUSU

Hayatı arzuladığınız bir hale getirmek mümkün müdür? Byeon Ji Sook babasının borçları ve peşini bırakmayan tefeciler yüzünden her zaman zor bir hayat sürmüştür. Çaresizce daha iyi bir ailenin çatısı altında dünyaya gelse hayatı nasıl olurdu diye merak etmekte ve para için kaygılanmadan yaşamak istemektedir. Bir dizi olay sonunda kendisine çok benzeyen Eun Ha adında zengin bir kadınla karşılaşır. Eun Ha'nın kimliğini kullanarak daha iyi bir hayat sürme şansını yakalar. Min Woo adında etrafındakilere güvenmeyen bir iş adamı ile tanışır. Min Woo Ji Sook'un tanıştığı diğer insanlara benzemediğini fark ettiği zaman ondan etkilenmiştir.

Ji Sook bakalım bu oyuna ne kadar devam edebilecek ve gerçek kimliği ne kadar saklayabilecektir?



                                        

 HanHan Tanıtımı Ve Yorumu:

Senaryo'nun Secret dizisinin senaristinin elinden çıktığını duyar duymaz başladım.İzleyenlerin yorumları da,reytingler de olumlu yönde.Bende severek takip ediyorum,gerçekten hoş bir dizi olmuş.

Başroldeki aktrisi ilk defa izliyorum.Sevdim,kanım ısındı,beğendim anlayacağınız.

Aktörümüz zaten Goong dizisindeki prensimiz.Ne tesadüfdür ki bizim prens burada da sevmediği biri ile evleniyor.


Her şeyi kenara bırakıp kötü adamdan bahsetmek istiyorum.Nasıl da mükemmel oynuyor.Ben bu oyuncuyu I Summon You,Gold dizisinde mülayim biri olarak izlemiş ve sevmiştim.Fakat burda bir o kadar da nefret ettim kendisinden...


Dizimizde esas oğlanın evi başroller hariç sanki yılan yuvası.O evden kimseye güvenemiyorum.
Ay spoilere kaçmadım umarım...


Konusu: Min Woo'nun evleneceği kadın Seo Eun Ha kazaya kurban gider.(!)Ve hayatını kaybeder.Bunu sadece bizim kötü adamımız yani evin damadı bilir ve kendince bir çözüm bulur.Ona tıpatıp benzeyen aralarında kan bağı bile olmayan fakir kızımızı Seo Eun Ha olmaya ikna etmeye çalışır.İkna ederken değişik yollar kullanır.
Külkedimiz Ji Sook,Seo Eun Ha olarak ne kadar süre kalacak?Bu maske ardında ne kadar saklanacak?Esas oğlanımız Min Woo kimseye açmadığı kalbinin kapılarını kızımıza açacak mı?

Dizi güncel olarak devam ettiğinden bu sorunun cevaplarını bende sizler kadar merak ediyorum.İzlenesi  güncel bir dizi.
Keyifli Seyirler.
Mutlu Ramazanlar.





  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Kesinlikle izlenesi bi dizi.bende senin sayende başlamıştım diziye basrol kadin ve adam içimi fena yaksa da.onlarin içini yakan kötü adam da ayri bi yakıyor... kötü olmak bi insana bu kadar mı yakışır? (Hmm hayır ya daha guzel yakışan bi adam var tabiki "Harry Borrison" ❤❤❤onu es gecmeyeyim.)burdaki adami bende I summon you gold dan taniyorum ama adama kötülük yaşamış resmen iyi olunca çok mıymıy oluyo 😒neyse ben gideyim de guncele yetiseyim..yazı icinde eline sağlık artik birinin yazmasi gerekiyo du bu harika diziyi senin sayende birileri farkeder belki😉😉😘

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya