İzleme Listemdeki Güncel Diziler

By HanHan Asya - Mayıs 16, 2015

Yine bir sürü izlemek istediğim güncel dizi ile doldu ortalık.Ama bu bana yapılmaz ki..Hepsini de merak ediyorum.Hangileri olduğunu hemen yazayım belki sizler benim yerime güncel olarak izlersiniz.


İlk olarak Manhwa'dan uyarlama olan Orange Marmalade.Sebebi arkadaşım manhwayı okumuş ve baya hoşuna gitmişti.Bende manhwayı okumaya üşendim dizisi çıkacak izlerim diyordum ama benim açımdan ters bir zamana geldi bakalım nasip olursa izlerim belki.Ama siz mutlaka izleme listenize ekleyin derim.Hatta 2 bölüm yayınlandı en yakın zamanda çevrileceğini umuyorum.
2.olarak muhteşem uzaylı Do Min Joon'umuzun yeni dizisi maalesef 12 bölümlük olacak olan Producer.Bu da benim açımdan kaliteli bir yapım.Her ne kadar IU oynuyor diye koreli netizenler eleştirse de ben başrollerin hepsini ayrı ayrı severim.Bu sebepden ben güncel olarak izleyemesem bile listemde, sizler  de listenize alın derim..
3.olarak ise Sunny filminden beri çok sevdiğim Kang So Ra unniemin dizisi Warm And Cozy.Başroller de Kang So Ra ve Reply 94 serisinde Chilbong karakterini canlandıran Yoo Yeon Seok.İzleme listeme alma sebebim başrol oyuncuları.Bu diziye de bir göz atın derim.
İzlemek isteyenler Koreantürk'den veya Yeppudaa'dan güncel olarak takip edip,izleyebilirsiniz


HanHan güncel izleyemese bile izleme listesine aldı.Bence sizlerde göz atın.Zaten yaz geliyor.
Biz Asya Fanları için yaz demek dizi,anime demek.


Umarım keyifli bir şekilde,bol bol izlemeye vakit bulabiliriz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya