Hafta Sonu Film Önerisi: Sunny (2011)

By HanHan Asya - Mayıs 09, 2015





Film Hakkında:
Yönetmen: Hyeong-Cheol Kang
Senaryo: Hyeong-Cheol Kang
Ülke: Güney Kore
Süre: 124 dk.
Tür: Dram
Vizyon Tarihi: 4 Mayıs 2011

Oyuncular
Ho-jeong Yu
Shim Eun-Kyeong
Hee-kyung Jin
Min-yeong Kim
Su-hee Go


Konusu:
Na-mi, okula kırsal kesimden taşınmış yeni kızdır. Ne zaman endişelense aksanını kontrol edememektedir ve bu yüzden okul kabadayıları tarafından dalga konusu olur. Tam o anda, yardımına bir grup kız çıkagelir. Onlar, Jindeok Kız Lisesi'nin en dürüst kızı Chun-hwa, büyük göz takıntılı gösterişsiz Jang-mi, küfürler kraliçesi Jin-hee, müthiş gücüyle edebiyat sever Geum-ok, hayali güzellik yarışmasını kazanmak olan Bok-hee ve soğuk, kibirli Suji'dir. Na-mi, böylelikle, sonsuza dek birlikte olacaklarına söz veren SUNNY grubuna katılır. Ama ani bir kaza onları birbirinden ayırır. 25 yıl sonra, Na-mi evlenmiş, iyi bir kocası ve güzel bir kızı olmasına rağmen hayatında hala eksik olan bir şeyler hissetmektedir.

Bir gün, Chun-hwa ile karşılaşmanın sevinciyle SUNNY üyelerini bulmaya karar verir. Ailesine adamış olduğu günlük yaşantısından çıkıp, hayatının en mutlu anlarını geçirdiği eski arkadaşlarını aramaya başlar.
(Yeppudaa Sitesinden Alıntıdır.)



HanHan'ın Tanıtımı Ve Yorumu:
-spoiler içermez-


Bu filmi uykusuz geçen sahur gecelerinden birinde izlemiştim.Filme başlamadan önce arkadaşlığın bu kadar güzel anlatılacağını düşünmemiştim.Hemen o anda aklıma tek tük de olsa arkadaşlarım geldi.Gecenin bir vakti olmasaydı  arayacaktım.Kalbime dokunan bir anlatımı vardı.Belki de benim de böyle filmde ki gibi arkadaşlarım olmasını istediğimden dolayı olabilir.  


Filmde yedikleri,içtikleri ayrı gitmeyen bir grup arkadaş var.Kendilerine SUNNY ismini veriyorlar.Aralarından birinin başı sıkışsa birbirlerinin imdadına koşuyorlar.Gelin görün ki yaşadıkları elim bir kaza sonucu dağılıyorlar.Yıllar sonra tesadüfler sonucu toplanıyorlar.Toplanmaları hiç de öyle kolay olmuyor.Çünkü hepsi tesbihin taneleri gibi etrafa dağılmış kendi yaşamlarıyla meşguller.Fakat başrolumuz de olan Na Mi vazgeçmeden arama ve toplama işlerine devam ediyor.Bundan sonra neler olduğunu filmi izleyip görün derim.


Bazıları başrol Kang So Ra olduğundan bu filmi izlemiyorlar diye duymuştum.Halbuki ben Kang So Ra'yı bu filmle tanıyıp sevmiştim.Hatta dizilerini araştırmıştım.Zevk meselesi deyip geçiyorum.Fakat
sevmiyorsanız bile böyle kendi ruh halinize uygun olduğu ayrıca zamanınızın da müsait olduğu anda izlemenizi öneririm.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya