Bir OCN Draması:DR:FROST

By HanHan Asya - Mayıs 12, 2015


Dizi Adı:Dr.Frost
Yönetmen: Sung Yong-Il
Yazar: Heo Ji-Young
Kanal: OCN
Tür: Suç, Gerilim, Gizem
Bölüm Sayısı: 10
Oyuncular:
Song Chang Eui - Baek Nam Bong
Jung Eun Chae - Yoon Sung A
Lee Yoon Ji - Song Sun
Sung Ji Ru - Nam Tae Bong
Choi Jung Woo - Cheon Sang Won

Baek Nam Bong (Song Chang Ui) Dr. Frost olarak bilinmektedir. Genç yaşta psikoloji profesörü olmuştur. Son derece zeki biridir ama çocukken beyninin ön lobunda oluşan hasar nedeniyle yakınlık kurmakta zorlanmaktadır. Gün boyunca kampüste danışman olarak, geceleri ise barmen olarak çalışmaktadır. Daha sonra Danışma merkezinde Yoon Sung Ah (Jung Eun Chae) adındaki öğretim görevlisi ile çalışmaya başlar.. Yoon Sung Ah danışma merkezinde oldukça hevesli ve cana yakındır.. Yardım için oraya giden insanların sorunları çözmek için birlikte çalışmaya başlarlar.
[Yeppudaa Sitesinden Alıntıdır.]



HanHan Tanıtımı Ve Yorumu:


Başlığı özellikle Ocn diye atma gereği duydum.Çünkü Ocn kanalının dizilerine hayranım.İzleyip de sıkılan biri bulamazsınız.Dizinin sürükleyici olması benim için en önemli unsurdur.Bu sebeble boş kaldığım zamanlarda kalabilirsem tabii mutlaka Ocn dizilerine bakmaya çalışırım.Kanalı baya da övdüm ama hak ediyor.

Dizimiz Manhwa yani Webtoon'dan uyarlama.
Başrolümüzü Hearstrings dizisinde yönetmen rolünden hatırlayanlarınız vardır.Kendisi Dr.Frost lakabı ile bilinen psikoloji profesörü.Ama ne profesör..İnsanların davranışlarından psikolojilerini çözen son derece de zeki yani mükemmel biri.Fakat küçükken geçirdiği kaza sonucu duygu eksikliği yaşıyor.Anlayacağınız Dr.Ice Man.Ben izlerken Ice Man'in zekasına aşık oldum,hayran kaldım.Bir sebebten dolayı ayrıldığı kampüsten yıllar sonra babası yerine koyduğu Profesör'ün ricası üzerine Psikolojik Danışmanlık Merkezine dönüyor.Bu arada Dr.Frost gündüzlerini kampüste,gecelerini de barmenlik yaparak geçiriyor.Danışmanlık Ofisi'nde yanına yardımcı istemese de orada bulunması zorunlu olan(burs gibi sebeblerden dolayı) Ice Man'in aksine neşeli ve canlı kızımız Sung Ah bizim Dr.Frost'un asistanı oluveriyor.Birlikte polis davaları olsun,kampüstekiler olsun psikolojik danışma almak için gelenlere yardımcı oluyorlar.


Diziyi beğenerek izledim.Kurgusu ve hikayesi çok iyi ve sürükleyiciydi.
Ocn dizileri genelde bir sezonla kalmıyor.2.sezonları da geliyor.Haber gelmese de ben hala bekliyorum.

Polisiye,psikoloji sevenler için bu dizi biçilmiş kaftan.Bölüm sayıları da az.Size anlatınca tekrar izleyesim geldi....

İsteyenler Manhwa'yı okuyup diziye öyle başlayabilirler.Manhwası çevriliyor,çeviriye buradan ulaşabilirsiniz.Manhwa benim de okuma listemde.Umarım en yakın zamanda okuyabilirim.

Sizlere iyi okumalar ve iyi seyirler dilerim.


***Dizimizin dergi çekimlerinden bir kaç resmi
bırakıp gidiyorum....

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya