Sultanahmet Macerası

By HanHan Asya - Mayıs 01, 2015






Sosyal Medya'nın iyi yanı da bana kazandırdığı insanlar.Her ne kadar zamanımı çaldığını düşünsem de karşılığında verdiği her şeyden değerli insanlar olduğundan çalmasına göz yumuyorum.

İşte bu insanlardan biri olan Baek Ma Ri nickli arkadaşım ile Sultanahmet Meydanı'nda buluşmaya karar verdik.Ayasofya'ya girmek istedik ve 30 lira verip girişimizi yaptık.

Yalnız ikimizde fangirl olduğundan gözümüze takılan en ufak çekik gözlü insanın yanında biraz daha durup hangi dilde konuştuğunu anlamaya çalıştık.Korelilerin olduğu topluluğa rastladık ama hüsran hepsi haraboji olmaya yaklaşmış ajusshi ya da halmoni olmaya yakın ajumma idi.Hayır bir tane bile mi genç olmaz!

Tam çıkacaktık ki tekrar bir Koreli topluluk.Rehberleri bir şey anlatıyordu ama biz ikimizde Koreli Rehber'in Korece konuşmasına,anlatmasına vurulduk.Oraları incelermiş gibi yapıp daha da duymaya çalıştık.Topluluk içeri girince peşlerinden gitmek isteyen arkadaşımı durdurdum.Gitseydik yanlış anlaşılabilirdi diye düşündüm.Biz dolaştık falan derken; Sultanahmet Camii çıkışı ne görelim ? Bizim konuşması tatlı  Koreli Rehber.Ben direk arkadaşıma kdrama gibi olduğunu kader olduğunu söyledim.Fazla dizi izlemenin yan etkisi.Sonra meraklılar olarak peşlerinden gittik.(Ben bir ara kendimi sasaeng fan zannettim.Tabii onlar iyice azıtmış, yoldan sapmış benzememiz mümkün değil.)
Yaptığımız yanlıştı biliyordum ama 40 yılda bir koreli gördüğümüz için peşlerinden gittik.Ama Rehber cidden zayıftı.Bu gençlerin hepsi idollere özeniyor ne o öyle kolum kadardı iki bacağı çubuk kraker gibi.Bir yerde kaybettik ve biz de kaybolmayalım diye geri döndük.Arkadaşım kaybettik diye üzülmüştü ama yapacağımız bir şey yoktu.
Tam vakit geçmiş ,yağmur çiselemesi durmuştu ki bu sefer önümüze tekrar bir koreli topluluk çıktı.İçinde sadece biri genç zannımızca rehber idi.Takip etmedik zaten arabalarına doğru ilerliyorlardı.Bu sefer ki baya yakışıklıydı.Ağzımızın sularını sildik ve metro istasyonuna ilerlemeye başladık.

Gezimiz sonlanmıştı ama bize yukarıda anlattığım bir kaç anı ve unutulmaz , harika bir gün bırakmıştı.    


Size tavsiyem İstanbul'daysanız veya hangi İl'deyseniz fark etmez etrafınızdaki Tarihi Mekanları mutlaka ziyaret edin.Çünkü o yerleri görmek için Dünya'nın her yerinden gelen milyonlarca turist var ve ne yazık ki tek görmeyen bizleriz. 






  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Gercekten gidip görülmesi gereken biyer ozellikle koreliler icin 😜 yok yok harbi bambaşka havası var bide senle olunca gun nasil gecti anlamadim Allah tekrarını nasip etsin ..

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya