30 Nisan 2015 Perşembe

Bir Aktör Doğuyor Kim Ji Soo






Son zamanlarda Kdrama izleyicileri arasında parlayan bir aktör var.

Angry Mom dramasını izleyenler bilirler.İzlerken gözümüze çarpan , "Bu Kim?","Hangi dizilerde oynadı?" diye sorulara sebep olup gönüllerimizi fetheden biri.Tabii ki de dizideki ismiyle Go Bok Dong yani Kim Ji Soo'dan bahsediyorum.

Adı: Ji Soo

Hangul: 지수

Tam Adı: Kim Ji Soo

Doğum Günü: 30 Mart 1993

Yaş: 22
Oynadığı dizi ve filmler:
Asian Wiki'de geçen 2 dizi 2 sinema filmi var 

 Diziler;
Angry Mom (MBC / 2015) - Ko Bok-Dong
To The Beatiful You (SBS / 2012)
Filmler:
Glory Day (2015) - Yong-Bi
Han Gong Ju (2014)
To The Beatiful You dizisinde tahminimce küçücük bir rolü vardı . Ben bu yüzden hatırlayamadım.


Bana göre; ayrı havası,aurası,karizması var ama ahım şahım bir yakışıklılığı yok.Belki de oyunculuğundan,oynadığı karakterden, ajumma ile olan hallerinden ötürü bizi kendine çekti,sevdirdi.Zevkler renkler tartışılmaz sizlere göre yakışıklı olabilir ama bana göre sempatik bir aktör.Yolu açık olsun. Aja Aja Fighting !!!!





***Kendisinin instagram adresine buradan ulaşabilirsiniz.
*Güncelleme*
****Yeni dizisi ile ilgili bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. .

9 yorum:

  1. Yazına tamamen katılıyorum yakışıklı sıfatından çok havalı demek daha uygun.Ben Ji Soo'yu ünlü falan bekliyordum ilk başlarda .Hatta kendi kendime diyordum ki 100 dizisi olsa hepsini izlerim.''Aman Allahım çok havalı'' sözleriyle izliyordum YouTube'dan .Tabi Angry Mom gazıymış bir süre sonra geçti :D :D To The Beautiful You da bayağı araştırdım ama bulamadım ki zaten maşallah EXO da varmış efsanelere göre -dizi afişinde vardı :D - dizinin bölümlerinde yinede bulamadım.Şu ara Park Bo Gum'u araştırıyorum.Hello Monster dizisinden sanırım o da yeni yıldızlardan birisi bakmanı öneririm.JiSoo tipinde olma sa da gayet şirin bir tip.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramdan takip ediyorum bende umarım yakında yeni dizilerde rol alır.Ve söylediğin aktörü ben Cantabile Tomorrow dizisinde keşfettim.2.adamlara zaafım fazla olduğundan dimkatimi çekmişti zaten hello monster dizisini izleyemedim ama o da gelecek vaad eden oyunculardan.

      Sil
  2. Angry mom dizisini izleyip de bu çocuğun oyunculuğunu beğenmeyen yoktur herhalde.Aynen senin gibi kim bu dedim ve hemen rollerini araştırdım.Pek dizisi filmi yok.Ama umuyorum angry momdan sonra daha çok yapımda görürüz.Ben merakla başka projelerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Açıkcası ismi ve fotoyu sağ gadgette görünce ben hello monster daki Min yani Park Bo Gum sanmıştım ama çok farklı çıktı, keyifli bir posttu eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. sassy go go dayakışıklı bence hem bizim göz hariç türklerede benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türklere benzetemedim ama Sassy Go Go da da yakışıklıydı canım.Yorum için teşekkürler

      Sil
  5. Sassy gogo da oyna dı ji soo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet söylediğiniz dizilerde de rol aldı ve almaya devam ediyor.Fakat benim yazım Angry mom dizisi zamanından o sebepten o diziler yazmıyordu.Yorum için teşekkürler...

      Sil
  6. Doctors da da küçük bir rolü vardı

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya

Tasarım : Merve Canbaz